|
Svarje (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| Gaby |
| quote: | Originally posted by x-dream
Det vore trevligt att se antiloop......Vet du vad det är dom har remixat eller? |
Ingen aning om vad det är dom har gjort! Men annars när dom kör på CO så är det rätt så snällt pga av publiken. vill du höra dom bra grejerna med grabbarna så ska du dra till Monday bar. dom lirar där ibland. Själv så tycker jag så där...en skitbra spelning och resten lite halv tråkiga...
Vilka av er är från Stockholm? |
|
|
| TeeHawk |
| quote: | Originally posted by Gaby
Vilka av er är från Stockholm? |
Japp, från Trångsund/Huddinge tror jag skall försöka ta mig ditt, KAN bli ös hehe |
|
|
| x-dream |
| Jag såg att någon prata om mayday.......Ska ni dit eller.....Det vore ju as coolt.....Det var ju den tidiga mayday tiden som gjorde att jag börja lyssna på trance/techno.....Det vore coolt att åka ner till Dortmund där dom kör dessa mayday partyn.....Lite mer info om detta tack.....Vore bra.... |
|
|
| [A|ienFactory] |
| quote: | Originally posted by x-dream
Jag såg att någon prata om mayday.......Ska ni dit eller.....Det vore ju as coolt.....Det var ju den tidiga mayday tiden som gjorde att jag börja lyssna på trance/techno.....Det vore coolt att åka ner till Dortmund där dom kör dessa mayday partyn.....Lite mer info om detta tack.....Vore bra.... |
Det är nog LITE för tidigt att planera än, men vi ska ta upp det senare, förhoppningsvis i vårt eget forum.
Själv hade jag tänkt att vi fixar så många som möjligt som kör, tåg har blivit väldigt dyrt på sista tiden. Men det tar vi senare... |
|
|
| Gaby |
teehawk: ska du till Renassaince imorrn?
x-drem : din box är full..går ej att skriva till dig
grabbar ni måste boka upp er till den 12 dec! Ministry of Sounds...förra året så hade jag halsfluss och var hur sjuk som helst men ändå så pallade jag till 4 (utam hjälp;) )sen höll jag på att svimma så jag var tvungen att dra hem:( det var så jävla kul!
Var nån annan där? |
|
|
| TeeHawk |
| quote: | Originally posted by Gaby
teehawk: ska du till Renassaince imorrn? |
hmmm var när hur? vet inte, får la se vad son händer :) |
|
|
| x-dream |
| Okej det låter bra alien.....Den ska inte vara full vad jag kan se Gaby......Men jag ska kolla igen |
|
|
| Gaby |
------------------------------------------------------------------------
<<< RENAISSANCE WORLDWIDE SWEDEN >>>
------------------------------------------------------------------------
Lördagen den 8 September, 22 - 05
Münchenbryggeriet, Stockholm
Entré: 180 förköp eller 250 kr i dörren.
Förköp av biljetter: Pitch, Gamla Brogatan 27. Tel: 08-22 56 40
------------------------------------------------------------------------
Line up:
* Parks & Wilson aka Tilt (baroque, London)
* Fred Numf (Black Hole, Amsterdam)
* Live: Orkidea (Unity, Helsinki)
* Rulers of the Deep (Vibe, Estonia)
* Oded Peled (Misc, Helsinki)
* Dana Bergquist & Parham (spinning back 2 back)
* Stefan Wendin
* Live: Marimba Sessions
* Visuals: VJ Micko (Screen, Finland) |
|
|
| x-dream |
| Ska du gå dit Gaby eller......Det låter som att det kan bli roligt...... |
|
|
| Gaby |
Nej jag ska inte dit... är pank som en apa! och sparar mig till en massa andra fester den här månaden...
...och jag har gått o blivit sjuk så det känns som att det är bättre att bara hoppa över det...
x-dream: funkar din box nu då? |
|
|
| x-dream |
| Japp det gör den......Skicka precis till dig...... |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Gaby
Är du över 18? Jag kanske kan fixa så att ni kommer in, måste bara kolla läget med en polare som brukar jobba som vakt där...lovar inget men jag ska kolla läget...va fan klart trancefreaks ska dit!!! det här gör mig ledsen... |
Jag är en rik 16 åring som kan bjuda på Hamburgare från donken som ligger nära café opera eftersom jag jobbar där....räckker det :rolleyes: |
|
|
|
|