return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 
Svarje (pg. 23)
View this Thread in Original format
x-dream
Nej du har inte glömt mig på icq.....Jag skicka ett msg till dig bara...Tror inte att du har mig på listan iaf....Jaså har du oxå msn....Prova att skicka ett msg.....Min e-mail är [email protected]

Okej....Min inbox strula igår oxå....Men sen funka den märkligt nog......
x-dream
Tack för albumet.....Mindshooter....Nu när vi har varandra på msn så kanske vi kan fixa ett samarbet med att ha en låt varje vecka för d/l på ditt server space....Jag har ju inget men kanske kan köra genom min ftp oxå.....

Ska ut på stan en sväng kommer tbx senare då kan vi prata om det....
reveal
1) nåt svar om svensk sektion ännu?
2) nån bekräftelse på 23årsgräns på tiesto@sthlm?
x-dream
Vart är ni alla swedish TA´s ingen som har lagt en inlägg på ett tag nu....

Någon annan som är intresserad av min ftp.....Skicka mig ett pm...Så kan vi lösa det......
x-dream
quote:
Originally posted by reveal
1) nåt svar om svensk sektion ännu?
2) nån bekräftelse på 23årsgräns på tiesto@sthlm?

Har inte hört något alls om det tror att det är mindshooter som väntar på att Swamper ska svara.....
x-dream
Okej ganska dött här.....Var är ni alla......Kanske ute och fester fett idag eller....

Är det bara jag som har tråkigt för tillfället eller.....
mindshooter
quote:
Originally posted by x-dream
Tack för albumet.....Mindshooter....Nu när vi har varandra på msn så kanske vi kan fixa ett samarbet med att ha en låt varje vecka för d/l på ditt server space....Jag har ju inget men kanske kan köra genom min ftp oxå.....

Ska ut på stan en sväng kommer tbx senare då kan vi prata om det....

Självklart kan vi det :)
Har fixat lite låtar från ditt FTP.....nu när jag har eget login kan jag byta namn på låtarna du laddat upp då? Jag bara undrar...jag skulle kunna fixa till lite därinne....

Reveal: Jag väntar bara klartecken från swamper...jag har skickat honom en lista på namn som är intresserade....
reveal
ok låter stabilt

fan var ute hela kvällen igår, kom inte hem förrän halv 7, gissa om man sover länge :)
x-dream
Det var hemskt vilken tid det ska ta för Swamper att svar da...Vi kan ju inte fortsätta att hålla på att lägga in massa inlägg här hela tiden....
x-dream
quote:
ok låter stabilt

fan var ute hela kvällen igår, kom inte hem förrän halv 7, gissa om man sover länge :)

Det låter ju inte helt fel.....Var du på party eller?

reveal
om vi menar party i betydelsen "ställe med just trance" så är det tyvärr inte så :)

jobbar ibland på ett uteställe, det jag gjorde igår. ganska fint med fria drinkar, mkt brudar etc etc :) är nån extra snygg är det ju bara att bjuda när man står i baren heheh
x-dream
quote:
om vi menar party i betydelsen "ställe med just trance" så är det tyvärr inte så :)

jobbar ibland på ett uteställe, det jag gjorde igår. ganska fint med fria drinkar, mkt brudar etc etc :) är nån extra snygg är det ju bara att bjuda när man står i baren heheh

Hehehe.....Det är ju sant.....Fick du dina login/pass av mig eller....Har för mig att jag skicka ett pm till dig om det....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 
Privacy Statement