|
Svarje (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
Reveal, with 10 guys you will never get your own forum........
(alweer de groeten aan iedereen in IRC)
:D |
|
|
| New Wave |
| En dat alleen omdat die 10 gore zweden ook een forum wilde............wat een volk he die gasten, neerschieten moeten ze die :p |
|
|
| Dj Alpha |
ja best wel asociaal :)
Ze zoeken het maar uit he? :D |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Blik
Reveal, with 10 guys you will never get your own forum........
(alweer de groeten aan iedereen in IRC)
:D |
as i said we are wornking on it, getting more ppl to join etc.
and oh btw, swamper said that 10 ppl was enough :p |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by x-dream
På gorgeous är det bara ett dansgolv men på 3 våningen som är som en liten balkong eller vad man ska säga finns det en liten bur typ som man kan dansa i......Typ 10-15 pers eller så......
Det är inte lätt att få info om sköna fester......
Någon som varit på Love parade eller......Jag var där 2000 och det var det coolaste jag varit med om när det gäller partyn eller vad man ska kalla det.....Det var så ballt att gå med i paraden men det tog ett bra tag att ta sig fram...... |
Jag och ett par polare reste till LoveParade som en årlig grej. Har varit på samtliga sedan ´94. Förutom detta året. Strulet inför paraden kombinerat med min plånboks sorgliga tillstånd gjorde att jag hoppade över det hela i år. Hur tyckte ni att det var som var där? Antagligen jävligt fett som vanligt :)
Klubbupplevelserna jag har haft i samband med LoveParade har gjort stora intryck på mig genom åren.
Ibiza är en grej jag har funderat på ett tag. Verkar skoj men väldans dyrt. Miami Winter Conference hade inte heller varit helt fel :D |
|
|
| reveal |
| vad är miami winter conference? |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by reveal
as i said we are wornking on it, getting more ppl to join etc.
and oh btw, swamper said that 10 ppl was enough :p |
wouldn't be fair, there are far more germans peeps on here, they need it more then you guys |
|
|
| Dj Alpha |
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
Jag och ett par polare reste till LoveParade som en årlig grej. Har varit på samtliga sedan ´94. Förutom detta året. Strulet inför paraden kombinerat med min plånboks sorgliga tillstånd gjorde att jag hoppade över det hela i år. Hur tyckte ni att det var som var där? Antagligen jävligt fett som vanligt :)
Klubbupplevelserna jag har haft i samband med LoveParade har gjort stora intryck på mig genom åren.
Ibiza är en grej jag har funderat på ett tag. Verkar skoj men väldans dyrt. Miami Winter Conference hade inte heller varit helt fel :D |
Ben ik het wel mee eens ja :) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Blik
wouldn't be fair, there are far more germans peeps on here, they need it more then you guys |
well then, why dont we start a german forum as well? it can't be that hard to set up? |
|
|
| New Wave |
| Kijk, deze tread heeft tenminste nog inhoud...kan je niet van andere zeggen.......:p |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by reveal
vad är miami winter conference? |
En årlig konferens för den elektroniska musik industrin. Pågår en vecka eller så och "alla" är där. Precis som Berlin under LoveParade, förvandlas Miami till ett klubb paradis. |
|
|
| Dj Alpha |
Link Deleted
Create here your own site and make a Swedish forum :) |
|
|
|
|