|
Svarje (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Gaby |
välkommen FRUKTSOPPA (??)!!
Hur många är det nu då? Blir det nåt svenskt forum? Har ni räknat med RIBBAN? Han är väl svensk? |
|
|
| RiBBaN |
| Heheh, klart jag är svensk.. Räkna med mig! ;) |
|
|
| Aendy |
| Var jag som startade den här threaden och jag gjorde det för att vi skulle kunna snacka svenska ngnstans... därav namnet Svarje. Har inte pallat läsa allt för att jag varit borta en vecka på nån jäla kalabalik i skärgården, men tycker det är skönt att vi får rätt på vem faen som är svensk på TA och även hjälp med lite festinfo. Försvinner ett par dagar till nu... men hoppas att threaden finns kvar även när jag kommer tebax även om det inte riktigt känns som vi får ha kvar den. By the way... bor i STHLM men är från Lund ursprungligen. |
|
|
| TeeHawk |
Eyy vhersta 21a... hmmm hoppas jag inte jobbar på lördagen... då tar jag faan ledigt..
med förklaringn DJ Tiesto lirar ju för bövelen :D |
|
|
| Aendy |
| Även om jag må vara ny här, är mina intentioner att jag ska vara en regelbunden besökare så räkna in mig... har bara lite skol- och idrottsliga plikter för mig denna veckan som gör att jag inte är hemma. Såg btw Tiesto när han var på Docklands förra året och vilket grymt set han drog... tillochmed wannabe publiken vågade röra lite försiktigt på höfterna... ser fram emot nästa tillfälle och hade gärna sett att man kan träffa lite av den svenska TA-familjen... och Reveal... det löser sig nog med logi ska du se ;) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Aendy
och Reveal... det löser sig nog med logi ska du se ;) |
låter jävligt stabilt :) mon9o är inte sugen? eller han är bara på starshine :D :D |
|
|
| Aendy |
| Mongo ska vi inte blanda in i mina biz... han får nog hålla sig till Skenet... påstår ju att han inte klarar av att lyssna på min musik för länge... och det är lungt... jag klarar inte hans musik för länge! |
|
|
| reveal |
hehe ok :) annars kanske det är läge att lära honom, ingen motstår tiesto
nåja.. är det nån som har nån mer info om Tiesto@STHLM 21/9, eller är det fortfarande bara ATT han kommer som vi (nästan) vet? ingen som vet vart, tid etc? |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Aendy
... tillochmed wannabe publiken vågade röra lite försiktigt på höfterna... |
Vilka är wannabe publik??? Jag fattar inte riktigt det där...
Oh tänk om jag kanske oxå räknas till en wannabe...
:eyes: |
|
|
| x-dream |
Nu börjar vi väl bli ganska många eller......Så nu ska väl det inte vara några probs att få en egen sektion.....
Är det på dockan tiesto ska spela eller.......
BTw så är jag 24 om ett par dagar...... |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Gaby
Vilka är wannabe publik??? Jag fattar inte riktigt det där...
Oh tänk om jag kanske oxå räknas till en wannabe...
:eyes: |
Ingen risk tror jag. Enligt mig är wannabesen de som kommer till Docklands utan några som helst intentioner på att dansa, inte har någon koll på vad som spelas och oftats har på sig typ jeans och skinnpaj. Nåväl... de vars största anledning att alls gå dit är att berätta för sina polare: "Du vet, jag var ju på Docklands och det var skitfett... bara en massa ectasy och lättklädda brudar!". Finns alltid minst ett gäng sådana varje gång man är där. |
|
|
| x-dream |
Hahaha.....Det var ganska bra sagt Aendy.....Det är ju så det är för det mesta.....Är det mycket droger på dockan eller....Kanske inte lika mycket som förut när det stod om det så mycket i tidningen eller.....
Har ju aldrig varit där....... |
|
|
|
|