|
Svarje (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| Gaby |
| har du kollat SENT boxen? |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Gaby
Slet oxå me att sälja hamburgare en gång i tiden ...usch! |
Tycker att det är jävligt kul faktsikt.....har jobbat i snart 1 år....älskar det...skitbra arbetskamrater....Jag har flytet inne så jag behöver inte stressa i köket...får ut 2000:- i handen varje månad plus barnbidrag och då jobbar jag 11 timmar i veckan + att jag äter där gratis med polarna kanske 2 ggr i veckan......fett sjusst...bara man känner dom i kassan så får man va man vill när man vill ;)
Sen är det det enda jobbet jag kan ha typ också :p |
|
|
| x-dream |
Skulle aldrig fall mig in i att jobba på typ mcdonalds eller burger king fy fan vad tråkigt.....Vad tjänar man i timmen när man jobbar där.....
Gaby prova att skicka igen.....Om det går..... |
|
|
| Gaby |
Det e ett bra ställe att börja jobba på. slet där 2,5 år...bra pengar när man pluggar och så.
I början så var det kul folk men pga av nya chefer så försvann många roliga och det var bara idioter kvar. Jävligt tråkigt!
Men jag har fortfarande mardrömmar om lukten om fötterna när man har strumpbyxor och jobbar där,,,fattar inte va lukten kom ifrån!? |
|
|
| x-dream |
| Det är ju sant att det är en bra inkomst när man pluggar....Funkar det att skicka nu eller? |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by Jre
Dj_Irish
Helt rätt!
Den rellades på Combined Forces Records
Artist: Title: Label:
Vincent De Moor Deflection E.P. Combined Forces Records
CF 015 31-01-2001 12'inch
Tracklist:
Don't Let Go 9:15 -
Believin' In My Mind 6:22 -
Silent Dance 7:54 -
No Hesitation 6:06
Jag har letat efter denna plattan som en dåre!
www.vincentdemoor.com och www.combinedforces.com
har den inte, Jag har även kollat alla webshops jag hittat
på the "World Wide Web" hade stora förhoppningar på Juno men
där gick jag också bet.
Jag MÅSTE ha den plattan :)
// Jre |
Jag fick själv tag på den från Juno men det var ett tag sedan och då visste jag inte ens att den låten var med ens. Tur kan man nog kalla det. Har du prövat http://www.htfr.co.uk ? (Hard To Find Records)
Där kan man säga till dem att försöka beställa in den till lagret. De har ett speciellt litet formulär för sådant. Super smidigt. Det har faktiskt funkat för mig förut så med lite tur kanske...
Hoppas du hittar den :) |
|
|
| mindshooter |
Eftersom jag bara är 16 så får jag 48:-/tim och 58:-/med OB tillägg...
Duger för mig,......
Jaja nu ska jag posta mitt mail jag skickat till Café opera HAHA! |
|
|
| mindshooter |
Min polare kom med idén...det är mitt sista försök innan jag tar livet av mig.....lite patetiskt men jag har inget att förlora...
Mail till Café Opera:
Hej!
Jag heter Kenny Berggren och är 16 år.
Jag ska gå rakt på sak. Antiloop var den första techno grupp jag lyssnade på och jag har alltid gillat dom. Nuförtiden är min absoluta favourit DJ, DJ Tiesto. Jag har alltid drömt om att få se honom och ja missade honom förra året. Jag har nåts av informationen att Tiesto OCH Antiloop ska spela tillsammans den 21 september hos er. Jag har också hört att åldersgränsen är 23 år. Jag bor i Sthlm och att missa chansen att få se en av mina idoler vars musik jag avgudar bara för att åldergränsen är 23 känns väldigt dumt. Därför gör jag det sista jag kan för att åtminstonde försöka få se denna duo. Därför undrar jag, finns det NÅGON som hellst möjlighet för mig att få komma in?
Kommer i sällskap med folk som är över 23. Finner inget intresse av att göra något annat än att njuta av musiken som jag lever för. Detta är bara en chansning men också mitt sista val. Jag är glad om ni svarar.
Tack på förhand!
Kenny Berggren
Jag räknar med er om dom får för sig att släppa in mig...haha det är ni som är mitt sällskap :stongue: |
|
|
| x-dream |
| Det är väl inte så att du är desperat nu mindshooter......Men det är ett bra försök iaf du gör....Hoppas att dom svarar bara.... |
|
|
| Gaby |
Gud va gulligt!!
Jag hade släppt in dig!
det kanske fixar sig...bara ingen annan gör samma grej, alltså mailar eller ringer och ber om samma sak... |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by x-dream
Det är väl inte så att du är desperat nu mindshooter...... |
Näh fy fan...vad får du det ifrån? Nu får du quota lite så jag förstår.... |
|
|
| fruktsoppa |
kool med att fixxxa en svensk del av TA..
gotta reprezent!
jag hänger här från o med nu! =) |
|
|
|
|