return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
Svarje (pg. 11)
View this Thread in Original format
DJ Monzoon
X-dream: visst va jag där!

Klockren kväll!...om jag ska klaga lite tyckte jag att Tiestos set var lite för "proggigt" i början...tycker om progressive, men inte när det e för segt+ att jag förväntade mig en fetare avslutning än Sarah Maclachlan-Sweet surrender (DJ Tiesto remix)...inget större fel på den, men jag förväntade mig mer..som när Ferry lirade Gouryella-Gouryella (inte som avslutning iofs) typ....DET VA ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖS:D
Uttrycket "taket lyfte" stämde verkligen in den gången! Alla, och jag menar A.L.L.A på hela Gorgeous gav allt!!!

Förresten, e ngn av er med på nån bild från kvällen?? (gallery på gorgeous.dk)
x-dream
Coolt Dj moonzoon......Då kanske vi såg varandra utan att veta om det......Den kvällen var jävligt coolt tycker jag.....Det var fullt össsss.......Jag hade min love parade 2000 silver tröja på mig....Ifall du undra kanske ska kolla om man var med på ngåot kort.......
x-dream
Klart att man lyckades hamna på kort.....Fast jag syns inte så bra......Man ser mig i bakom en person mitt ex syns bättre än jag........
reveal
ok, fan va snabbt meddelandena trillade in nu då :)

dj monzoon, du är den 3e personen i från lund, var bor du/gör du?

dessutom. fan va alla verkar ha varit på feta ställen. jag blir avundsjuk :( hoppas att det blir ändring på det snarast... borde inte vara så jävla jobbigt att dra till kbh...

anden, från och med nu ska vi alltid dra nån stans när du är hemma i lund ;)
mindshooter
minshooter
AlienFactory
Reveal
Gaby
X-dream
DJ-Irish
RiBBaN
Aendy
Fruktsoppa
DJ Monzoon (Vi räknar med dig)

Nu har vi 10 pers och jag skickar ett PM till Swamper.... :):):):)
Det här kommer rocka...kom ihåg att ni måste vistas där regulärt! :)
Blik
ja man, alles is goed leuk dat jullie het vragen, maar jullie krijgen toch geen eigen forum want 10 mensen is toch echt wel te weinig :p

LOL
reveal
i take it that what you said is funny blik? LOL
Blik
quote:
Originally posted by reveal
i take it that what you said is funny blik? LOL

it is for the dutch guys among us

(greets to guys in IRC :D)
Coup
one rule for one and one for others ay?:rolleyes:
New Wave
Straks willen de moffen er ook 1...komen er allemaal gaten in hun forum te staan :p

Dj Alpha
En dan kunnen de Jappen niet achterblijven en dan zul je zien dat ze ruzie krijgen met de VS en hoppa voor je t weet gaan ze gooien met atoombommen :D
reveal
quote:
Originally posted by Coup
one rule for one and one for others ay?:rolleyes:

i guess you dont like the language in this thread...
this is a thread for swedish stuff, 'cause we dont have our own forum yet, but we are working on it :) soon enough this thread will be nothing but a memory :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
Privacy Statement