|
Svarje (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| Gaby |
| quote: | | [i]Originally posted by mindshooter Jag räknar med er om dom får för sig att släppa in mig...haha det är ni som är mitt sällskap :stongue: [/B] |
ha ha ha...det e lugnt! |
|
|
| x-dream |
| quote: | | Näh fy fan...vad får du det ifrån? Nu får du quota lite så jag förstår.... |
Okej får väl börja med det da......Jag mena bara att när du provar att skicka ett mail till dom allså.....Men lycka till och hoppas att det går vägen...... |
|
|
| fruktsoppa |
kool med att fixxxa en svensk del av TA..
gotta reprezent!
jag hänger här från o med nu! =) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by x-dream
Okej får väl börja med det da......Jag mena bara att när du provar att skicka ett mail till dom allså.....Men lycka till och hoppas att det går vägen...... |
hehe jo jag fattade vad du menade...jag var rätt ironisk....jag är så jävla desperat att jag skulle ge min vänsta pungkula som sagt....eller åtminstånde en bit av min nagel :rolleyes: |
|
|
| x-dream |
| quote: | | hehe jo jag fattade vad du menade...jag var rätt ironisk....jag är så jävla desperat att jag skulle ge min vänsta pungkula som sagt....eller åtminstånde en bit av min nagel |
Okej.....Fattar att det är jobbigt att inte kunna se sina idoler..... |
|
|
| fruktsoppa |
faan va fett, jag kunde lät läsa det du skrev.. häftigt det ska bli att bli moderator..
kool jag e. eller vad säger du? |
|
|
| mindshooter |
Ja.....förresten... är nån som kan fixa:
* 1 par styltor (eller ett par jävligt höga dojor)
* 1 mask
* 10.000 kr
* 1 AK-4
* 1 rulle silvertejp
* 3 stycken 4 meters rep, kraftiga
*Eller bara ett jävlgt bra falksleg |
|
|
| Gaby |
fruktsoppa...ha ha ha...fan va roligt namn!
vart e du ifrån? |
|
|
| x-dream |
| quote: | | Ja.....förresten... är nån som kan fixa: |
Frågan är vad du ska med allt detta till..... |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Ja.....förresten... är nån som kan fixa:
Eller bara ett jävlgt bra falksleg |
satsa på det... |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by x-dream
Frågan är vad du ska med allt detta till..... |
* 1 par styltor (eller ett par jävligt höga dojor)
* 1 mask
För att se äldre ut
* 10.000 kr
För att muta vakterna ifall dom inte tror mig
* 1 AK-4
* 1 rulle silvertejp
* 3 stycken 4 meters rep, kraftiga
Ifall vaktrena inte godtar min muta |
|
|
|
|