return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 
Svarje (pg. 26)
View this Thread in Original format
303
Jasså det är här ni är....

btw, eftersom det skrivs "pretty much" här kanske en IRC chan skulle vara något...

låt mig veta så kirrar jag biffen :p
reveal
låter fint
jag har tillgång till ovegränsat serverutrymme (med obegränsad bandbreddsanvändning) om det kan hjälpa
reveal
quote:
Originally posted by 303
Jasså det är här ni är....

btw, eftersom det skrivs "pretty much" här kanske en IRC chan skulle vara något...

låt mig veta så kirrar jag biffen :p


en irckanal är ju inte så svårt att starta :p
eller du menade kanske en egen ircserver? iofs inte heller så svårt :p men det är bra att ha möjligheten
303
tänkte mer på en hyfsat privat IRC server som är lite stabilare än EFnet, wondernet osv..
x-dream
Det är ju sant att man kan ha det i åtanke.....Men det vore coolt med en egen sektion här på TA.......
303
yup yup. det tar ju typ 10 secs att kirra...
förstår inte varför vi inte har en...
reveal
x, såg du inlägget om serverspace?
fruktsoppa
quote:
Originally posted by reveal
hehe, betyder inte "frucht" fruktan eller nåt sånt? det betyder iaf INTE frukt :D "the soup of fear"


det vet du säkert mer än mig om.. har läst franska de åren jag läst språk.. iaf enligt altavistas babelfish e frucht frukt.. men the same.. the soup of fear a.k.a. rädslans soppa är rätt tufft oxå.. :D

henko apa a.k.a. monkee
fruktsoppa
kenny när du ser detta kan du väl kolla in min ftp för där har jag lagt upp 3 bilder ifrån igår.. jag var på ett redline records jam med TT.. looptroop signade min handske och promoe signade mitt sl-kort.. fett checka..

ps. till er andra.. jag hänger på TA för att vi ska få en svensk del av det.. men ni får gärna kolla på min handkse på ftpn om ni vill..
reveal
Obst = frukt :D

[A|ienFactory]
quote:
Originally posted by reveal


en irckanal är ju inte så svårt att starta :p
eller du menade kanske en egen ircserver? iofs inte heller så svårt :p men det är bra att ha möjligheten



irc.webchat.org är snabbast vad jag vet...:D:D
303
så ska vi kirra till det eller??
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 
Privacy Statement