return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
Svarje (pg. 6)
View this Thread in Original format
Gaby
Jag är här varje dag...åtminstone en stund! Så räkna med mig!

//gaby
Dj_Irish
Jag stödjer gärna ett svenskt forum :)
[A|ienFactory]
quote:
Originally posted by reveal
reveal
mindshooter
x-dream
aendy
dj_irish
teehawk
[a|ienfactory]
gaby

är svenskar som har varit på tråden, dvs 8 pers. av dom är det kanske inte alla som kommer att besöka regelbundet...
men det borde finnas fler svenskar, bara att dom inte hittat tråden, bara att hålla utkik!

Jag är här varje dag.
:D:D:D
Du glömde oxå SteveTranz4ever, men han har inte varit här sen 3e juli.....:rolleyes:

Ännu fler svenskar:
Feant
303

:D:D:D
Gaby
Är jag enda svenska tjejen här?
reveal
ok, läste just 303s inlägg om Tiesto.. nån som kan bekräfta att han kommer till sverige?
x-dream
Ska väl inte vara så svårt att fixa ihop tio pers.....Ska försöka att dra tag i lite folk man känner ......
TeeHawk
quote:
Originally posted by mindshooter

Och var i sthlm är du då :)
Själv bor man i bagarmossen betongen......

fan men hur många kommer om paraden äger rum?

Bor i Huddinge...
Dunno om jag kommer, beror på väder å vind tror ja
reveal
DJ TIESTO KOMMER TILL STHLM FREDAGEN DEN 21 SEPTEMBER, allt enligt den officiella bokningslistan

jaha, vilka hänger med? :D :D :D
[A|ienFactory]
quote:
Originally posted by Gaby
Är jag enda svenska tjejen här?

Jag visste inte ens att du var tjej....:D:D:D:D
x-dream
Kommer han till sthlm den 21 september.....Coolt ska kolla upp detta om man kan ta sig dit.....Vart spelar han å så vidare.....

Coolt med en tjej på TA som är svensk......

RiBBaN
Jag är svensk =) fan har inte sett detta inlägget förrän nu jue =)
Bor i Karlstad annars ;) Nån som bir i närheten lr??
x-dream
Ytterligare en till nu borde vi väl vara tio stycken eller.....Som besöker TA ofta eller ibland iaf....Hoppas att swamper godtar detta.......
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
Privacy Statement