|
Svarje (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Gaby |
Jag är här varje dag...åtminstone en stund! Så räkna med mig!
//gaby |
|
|
| Dj_Irish |
| Jag stödjer gärna ett svenskt forum :) |
|
|
| [A|ienFactory] |
| quote: | Originally posted by reveal
reveal
mindshooter
x-dream
aendy
dj_irish
teehawk
[a|ienfactory]
gaby
är svenskar som har varit på tråden, dvs 8 pers. av dom är det kanske inte alla som kommer att besöka regelbundet...
men det borde finnas fler svenskar, bara att dom inte hittat tråden, bara att hålla utkik! |
Jag är här varje dag.
:D:D:D
Du glömde oxå SteveTranz4ever, men han har inte varit här sen 3e juli.....:rolleyes:
Ännu fler svenskar:
Feant
303
:D:D:D |
|
|
| Gaby |
| Är jag enda svenska tjejen här? |
|
|
| reveal |
| ok, läste just 303s inlägg om Tiesto.. nån som kan bekräfta att han kommer till sverige? |
|
|
| x-dream |
| Ska väl inte vara så svårt att fixa ihop tio pers.....Ska försöka att dra tag i lite folk man känner ...... |
|
|
| TeeHawk |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Och var i sthlm är du då :)
Själv bor man i bagarmossen betongen......
fan men hur många kommer om paraden äger rum? |
Bor i Huddinge...
Dunno om jag kommer, beror på väder å vind tror ja |
|
|
| reveal |
DJ TIESTO KOMMER TILL STHLM FREDAGEN DEN 21 SEPTEMBER, allt enligt den officiella bokningslistan
jaha, vilka hänger med? :D :D :D |
|
|
| [A|ienFactory] |
| quote: | Originally posted by Gaby
Är jag enda svenska tjejen här? |
Jag visste inte ens att du var tjej....:D:D:D:D |
|
|
| x-dream |
Kommer han till sthlm den 21 september.....Coolt ska kolla upp detta om man kan ta sig dit.....Vart spelar han å så vidare.....
Coolt med en tjej på TA som är svensk...... |
|
|
| RiBBaN |
Jag är svensk =) fan har inte sett detta inlägget förrän nu jue =)
Bor i Karlstad annars ;) Nån som bir i närheten lr?? |
|
|
| x-dream |
| Ytterligare en till nu borde vi väl vara tio stycken eller.....Som besöker TA ofta eller ibland iaf....Hoppas att swamper godtar detta....... |
|
|
|
|