return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
Svarje (pg. 22)
View this Thread in Original format
x-dream
Jag säger då det mindshooter vart får du allt ifrån egentligen.....
x-dream
Dax för mig att säga godnatt förr idag......Men jag är definitivt tbx imorgon igen och diskuterar med er svenska TA´s..........
reveal
(har inte pallat läsa igenom alla nya meddelandena)
gaby, vi tänker åka ifrån lund (där vi även bor :)) och det blir 1200 spänn tur och retur... så då är det jävligt viktigt att vi kommer in

sags att sova kanske, halv 7 på morgonen, har varit ute och festat tills just nu :p
FASTDJMP3
Låg ägg y farfar Skågg
Jre
quote:
Originally posted by FASTDJMP3
Låg ägg y farfar Skågg

Hehe yeah!!

Sorry about this thread!

we are talking about getting a section for
TA´s from sweden. we are waiting for swamper to
get back to us on that.

// Jre
rayDreamer
quote:
Originally posted by mindshooter

Jag antar att jag kan adda dig på listan av personer som kommer besöka vår svenska section om vi får det?

Givet!!
x-dream
Det är bra raydreamer att du ställer upp för oss svenskar här på TA.....

Vi borde väl ha fått svar snart av Swamper nu eller.....Vad säger du mindshooter....
mindshooter
näh faktiskt inte...han var väldigt snabb sist men nu har han inte svarat än :( den här threaden blir juh bara längre och längre.....
x-dream
Det är ju sant....Hoppas att han svarar snart......

Mindshooter jag kan fixa ett account för dig på min ftp om du vill?
mindshooter
Vad betyder det för mig då?
Skulle va sketasjusst....sen kan vi använda mitt webspace hos telia om vi vill posta Direct DLs.......

x-dream
Det låter bra....Men jag kan inte skicka dina login/pass till dig din inbox är full....Har du kollat sentboxen eller....Den kan oxå vara full.....

Prova att skicka över din icq men du var inte online.....Kolla detta nu.....
mindshooter
Ehmm...har jag dig på min ICQ? Har jag glömt dig eller nåt? Flåt i så fall :rolleyes: Min ICQ e paj jag anvnänder MSN......Har tömt allt i både inbox och outbox..funkar änå inte
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
Privacy Statement