return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
Svarje (pg. 17)
View this Thread in Original format
reveal
ja det verkar helt cp :rolleyes:
skulle du kunna göra oss under 23 en tjänst? kontrollera att det verkligen ÄR 23årsgräns? jag tänkte ju åka dit... hade varit jätteschysst ;)
Gaby
suck här sitter man men feber en fredagkväll och så får man sånna nyheter :( :( :( men det är kul att ni dök upp:)

Är det nån som ska till Renaissance (hur det nu stavas) imorrn?
Gaby
Är du över 18? Jag kanske kan fixa så att ni kommer in, måste bara kolla läget med en polare som brukar jobba som vakt där...lovar inget men jag ska kolla läget...va fan klart trancefreaks ska dit!!! det här gör mig ledsen...
Jre
Inte fösta gången Tiesto valt "fel" ställe att spela på!
Hörde att han spinnat Trance på en RnB club, de var måttligt
intresserade :)

// Jre
x-dream
Tycker att det låter lite märkligt att dom ska spela på cafe opera men det kanske stämmer......
Gaby
Han ska promota Memory skivan...Antiloop brukar köra lite på CO en gg i månaden och dom har nån remix på Tiestos grejer så det är nog något sånt...promotion! Fan Tiesto!!

Men klart jag ska dit ändå!!!
x-dream
Har lyckats att ragga fram en svenska till han kommer att presentera sig om en stund i detta svarje thread.....Tycker att vi alla välkomnar honom då......Tror att hans nickname kommer att vara pudas.......
reveal
jag är 21
en polare tänkte också hänga med som också är 21
sen ska aendy (som startade denna tråden) också med, han är 22
tänkte bo hos honom...

men att boka biljetter för 1200 kr per man (tåg) är inte så jävla roligt om man inte kommer in
x-dream
Det vore trevligt att se antiloop......Vet du vad det är dom har remixat eller?
[A|ienFactory]
quote:
Originally posted by x-dream
Lite jobbigt för er som inte är över 23 då da........

Nämen va faan?!?!?!
Har jag fyllt 18 helt i onödan eller?!?!?!?!
Ska jag behöva vänta fem jävla år till för att gå och lyssna på trance????? Jag hatar det här jävla landet!:whip:

Jag har körkort om ett halvår, och jag ska till mayday nästa år.
Finns det plats kvar, säger jag till.

Jag hinner gå på mayday 4 gånger tills jag får se Tiesto i Sverige, om han ska fortsätta att välja Cafe Opera.:whip:

Jag är inte arg...:D:D:D

reveal
quote:
Originally posted by [A|ienFactory]

Nämen va faan?!?!?!
Har jag fyllt 18 helt i onödan eller?!?!?!?!
Ska jag behöva vänta fem jävla år till för att gå och lyssna på trance????? Jag hatar det här jävla landet!:whip:

Jag har körkort om ett halvår, och jag ska till mayday nästa år.
Finns det plats kvar, säger jag till.

Jag hinner gå på mayday 4 gånger tills jag får se Tiesto i Sverige, om han ska fortsätta att välja Cafe Opera.:whip:

Jag är inte arg...:D:D:D

jag hänger med till mayday :p
Gaby
1200??? Va fan bor du?
jag ska kolla läget ..det är ju lättare om ni är över 20.
annars kan ni göra en liten fuling...boka bord och käka där så då är ni inne. Bara ni är öve 18 så är det ok. Ring 08-676 58 07 och fråga.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
Privacy Statement