|
Svarje (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
var väl iofs ett tag sen vi reggade oss :) (dom flesta iaf)
dessutom , är det inte en allmän sverige-tråd? lätt att tro med tanke på topic iaf :) |
|
|
| Gaby |
Sorry ... jag förstod det oxå som att det var lite av varje...
Paraden kommer inte av bli av...det är vad jag har hört. det har blivit lite väl kallt för det och vädret är inget att lita på. Bli nån fest på dockan eller så.
Kram //Gaby |
|
|
| x-dream |
| Om jag inte minns fel när vi var där så tror jag att det var 18 på gorgeous......När tiesto spela förra onsdagen.....Gielen är där imorgon onsdag...... |
|
|
| reveal |
ok, gorgeous verkar väldigt bra :)
nån som har lite info i allmänhet om det, tex var det ligger, priser etc... en hemsida hade varit smidigt |
|
|
| mindshooter |
| Original posten handlade om paraden sen skapade vi en ny för att bara svenskar skulle komma och diskutera den.....sen kom det typ en massa jag aldrig set förut och promotade fester....asså jag flamar ingen jag bah fick en känsla av att folk såg sin chans att promota nåt party......och det är juh som sagt inte det som TranceAddict finns för :) På www.amhea.nu eller vad det är står det att paraden sker i slutet av september....? |
|
|
| reveal |
ok. jag har iaf inte promotat :D
skulle det inte gå att fixa ett eget forum, "Europe - Sweden" eller nåt sånt... kan ju inte vara för svårt |
|
|
| x-dream |
Här har du www.gorgeous.dk
Jag betala 100 svenska kronor in när vi var där.....Så runt 70-75 i danska pengar ungefär..... |
|
|
|
|