return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
Svarje (pg. 15)
View this Thread in Original format
mindshooter
Ok :) Det låter bra ;) Ifall det kommer massa spammers........ hehe
Dj Lex
I don't understand you.
[A|ienFactory]
quote:
Originally posted by mindshooter

vad tycker du Alien?

Två är som en, en är som ingen. Tre är nåt att börja med.
:D:D:D
reveal
ren nyfikenhet, vilka svenskar har flest inlägg/har varit med längst här på TA? topp 5 kanske?
reveal
quote:
Originally posted by [A|ienFactory]

Två är som en, en är som ingen. Tre är nåt att börja med.
:D:D:D

hehe låter bra :)
jag är gärna mod, men det spelar ingen roll... jag blir inte ledsen om jag inte blir det så att säga :)
[A|ienFactory]
quote:
Originally posted by Dj Lex
I don't understand you.

Good.
[A|ienFactory]
quote:
Originally posted by reveal
ren nyfikenhet, vilka svenskar har flest inlägg/har varit med längst här på TA? topp 5 kanske?

Jag och 'shooter är bland de som varit här längst AV ALLA, inte bara svenskar, redan sen 2000 alltså. Dessutom har vi mest inlägg av alla svenskar också. Särskilt jag:D.
mindshooter
quote:
Originally posted by [A|ienFactory]

Jag och 'shooter är bland de som varit här längst AV ALLA, inte bara svenskar, redan sen 2000 alltså. Dessutom har vi mest inlägg av alla svenskar också. Särskilt jag:D.

Japp...det är vi some e l337en...... ;)
Du e nog först sen jag sen SteveTranz4Ever tror jag..vet inte hur mnga posts han har...ska kolla det :)
reveal
är där inga svenskar som varit med "mellanlänge", runt 5-6 hundra inlägg eller så? eller är nästa vi som ligger strax över 200? (jag och x-dream)
mindshooter
Steve hade bara ungefär 400.....så det är du och jag alien som toppar listan :)

l3370|2!

Gaby
Hmmm...jag ligger inte bra till... men jag tycker att jag får lite pluspoäng då jag faktiskt är enda svenska bruden
mindshooter
Självklart får du det :) dessutom har vi alla varit där du e nu :) Det kommer..... Coolt att vi e så många svenskar som e online nu :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
Privacy Statement