|
Svarje (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| mindshooter |
| Ok :) Det låter bra ;) Ifall det kommer massa spammers........ hehe |
|
|
| Dj Lex |
| I don't understand you. |
|
|
| [A|ienFactory] |
| quote: | Originally posted by mindshooter
vad tycker du Alien? |
Två är som en, en är som ingen. Tre är nåt att börja med.
:D:D:D |
|
|
| reveal |
| ren nyfikenhet, vilka svenskar har flest inlägg/har varit med längst här på TA? topp 5 kanske? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by [A|ienFactory]
Två är som en, en är som ingen. Tre är nåt att börja med.
:D:D:D |
hehe låter bra :)
jag är gärna mod, men det spelar ingen roll... jag blir inte ledsen om jag inte blir det så att säga :) |
|
|
| [A|ienFactory] |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
I don't understand you. |
Good. |
|
|
| [A|ienFactory] |
| quote: | Originally posted by reveal
ren nyfikenhet, vilka svenskar har flest inlägg/har varit med längst här på TA? topp 5 kanske? |
Jag och 'shooter är bland de som varit här längst AV ALLA, inte bara svenskar, redan sen 2000 alltså. Dessutom har vi mest inlägg av alla svenskar också. Särskilt jag:D. |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by [A|ienFactory]
Jag och 'shooter är bland de som varit här längst AV ALLA, inte bara svenskar, redan sen 2000 alltså. Dessutom har vi mest inlägg av alla svenskar också. Särskilt jag:D. |
Japp...det är vi some e l337en...... ;)
Du e nog först sen jag sen SteveTranz4Ever tror jag..vet inte hur mnga posts han har...ska kolla det :) |
|
|
| reveal |
| är där inga svenskar som varit med "mellanlänge", runt 5-6 hundra inlägg eller så? eller är nästa vi som ligger strax över 200? (jag och x-dream) |
|
|
| mindshooter |
Steve hade bara ungefär 400.....så det är du och jag alien som toppar listan :)
l3370|2! |
|
|
| Gaby |
| Hmmm...jag ligger inte bra till... men jag tycker att jag får lite pluspoäng då jag faktiskt är enda svenska bruden |
|
|
| mindshooter |
| Självklart får du det :) dessutom har vi alla varit där du e nu :) Det kommer..... Coolt att vi e så många svenskar som e online nu :) |
|
|
|
|