return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 
Svarje (pg. 25)
View this Thread in Original format
mindshooter
quote:
Originally posted by reveal
jo jag vet :)
men DC är också jävligt bra, men inte på samma sätt. prova det!

Har DC :) Fast jag hittar aldrig låtar jag vill ha där..använder det när jag ska ha filmer bara :)
reveal
ok :) men det är smidigt när man letar efter hela album
reveal
btw, drog hem Kamaya Painters - Endless Wave [Original Mix] från x-dream som du hade uppat :) har letat efter en "riktig" version av denna länge, tack ska du ha :) har bara haft versioner utklippta ur mixar...
x-dream
Tror att jag håller mig till AG och andras ftp med mera....Tycker att det finns det mesta på AG eftersom alla andra har det som är här på TA så då hittar man ju oftast det man söker......
x-dream
quote:
Originally posted by reveal
btw, drog hem Kamaya Painters - Endless Wave [Original Mix] från x-dream som du hade uppat :) har letat efter en "riktig" version av denna länge, tack ska du ha :) har bara haft versioner utklippta ur mixar...

Tackar för låtarna Minshooter....Har inte hört den andra remixen av Manya-Bound.....
verminator
orka ikke å lese alle sidene, men hva går denne threaden ut på ?

btw
en svensk only thread ?
synes alle som har skrevet , har skrevet på svensk ;))

:stongue: :stongue: :stongue:
mindshooter
quote:
Originally posted by x-dream

Tackar för låtarna Minshooter....Har inte hört den andra remixen av Manya-Bound.....
'

De E lungt grabbar :) jag uploadar mer så fort jag får tid......
Nu ska jag iväg och jobba s det blir ikväll eller imorn.....
x-dream
quote:
Originally posted by verminator
orka ikke å lese alle sidene, men hva går denne threaden ut på ?

btw
en svensk only thread ?
synes alle som har skrevet , har skrevet på svensk ;))

Det är ju sant som du säger....

Du får ha det så roligt på jobbet mindshooter......
fruktsoppa
quote:
Originally posted by Gaby
fruktsoppa...ha ha ha...fan va roligt namn!
vart e du ifrån?

tja, jo jag e från stockholm.. IRL-polare till mindshooter..
jag e den enda fruchtsoppe på nätet..

fruchtsuppe a.k.a. fruktsoppa a.k.a. henko apa
reveal
hehe, betyder inte "frucht" fruktan eller nåt sånt? det betyder iaf INTE frukt :D "the soup of fear"

x-dream
Väntar fortfarande på att min kompis jag prata om skulle visa sig på detta svarje thread.....Men men....Det verkar som han glömt bort detta....
x-dream
Jag och Mindshooter har startat ett samarbete med att erbjuda alla några låtar i veckan....

Så ni kommer att få se en hel del skön saker från mig och Mindshooter....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 
Privacy Statement