| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Gabriel and Dresden - Live in the mix (N-joy) (05-02-2005)
Ik vind het trouwens echt een top prestatie wat G&D met Swing to Harmony hebben gedaan. 1 van dé hits van vorig jaar waar iedereen inmiddels op uit gekeken was en waarvan je eigenlijk denkt dat hij niet beter gemaakt kan worden en je er van af moet blijven, gewoon zo goed remixen dat de levensduur weer met enkele maanden verlengd wordt! echt super remix! :tongue3 |
Zat hem net te luisteren in ASOT 183, erg lekkere mix :) |
|
|