|
[mp3] Wat heb je nu opstaan? (pg. 294)
|
View this Thread in Original format
| moogwai |
Markus Schulz Live At Global DJ Broadcast (04-27-2006)
Simon & Shaker - Zero = Tune :crazy: |
|
|
| Siesta |
Taxigirl - High glow
Wat een prachtige plaat! :p |
|
|
| Chicane |
| Alleen sjinezen graven! :whip: |
|
|
| Ultravibe! |
Nick_Warren___Warm_Up__JustMusic[1].FM__2007.11.16.mp3
Wat een dikke platen, vooral het laatste half uurtje is meesterlijk. Vet duistere prog!:eyespop: |
|
|
| Siesta |
duistere graftombe progressive? :stongue:
@ Chicane die chinees is er niet meer (net als iedereen), dus dan dig ik maar |
|
|
| AirPole |
Omdat het zomer is, maar weer eens een blik Chicane open getrokken.
Chicane live @ Palladium uit het jaar 2000. Heerlijk. |
|
|
| TechnoBoy |
| quote: | Originally posted by AirPole
Omdat het zomer is, maar weer eens een blik Chicane open getrokken.
Chicane live @ Palladium uit het jaar 2000. Heerlijk. |
Gelukkig, er zijn nog mensen met smaak hier :P |
|
|
| eieregooie |
| De eerste twee albums zijn super, de laatste twee vielen me vies tegen. |
|
|
| Chicane |
| Mwah, die laatste 2 albums van Chicane zijn meer dansbaar en minder "chill"-baar, maar nog wel godse tunes. Heb ze regelmatig aan staan gewoon om een brede grijns en een lekker gevoel te krijgen :) |
|
|
| AirPole |
| Dat nieuwe album heb ik geluisterd, en ik verwachtte er destijds heel veel van, maar het was lang niet zo vet als Far From The Maddening Crowds, en Behind The Sun. Ongelooflijk die muziek. Zo goed in mekaar gezet en het klinkt echt heel, heel relaxed. Toch staat op die nieuwe een hele vete plaat. 'Time of your Life' heet 'ie geloof ik, of 'Come Tomorrow'. Echt oude Chicane style = heerlijk. Wat een uberproducer toch eigenlijk. Dat zelfde heb ik nu met het nieuwe album waar Mirco de Govia mee bezig is. Ergens hoop ik dat het oude stijl wordt, maar dat zal wel niet. |
|
|
| Creamfields23 |
Kurd and Rud - Ring Ring Ring
nondejuu wat een bruute remix :crazy:
Hij is hier te beluisteren: Syke N sugarstarmix rond 58 minuten.
http://www.newmixes.com/hessentag_2008-live-dab-06-15-2008.html
Heerlijke sets trouwens.Dacht dat ik het onderhand wel gehad en gezien heb, maar asl ik dit zo allemaal hoor dan kriebelt het weer :D |
|
|
|
|