| Chicane |
| quote: | Originally posted by Freezel
Ouder setje van Marco V:
Marco V - In Charge Escape Amsterdam 18-10-2002 :) |
Was wel een gezellige nacht toen.. op het laatst begon hij beetje hardhouse achtig te draaien dat vond ik minder prettig, maar ik mag niet klagen, was een gratis feest (danku ID&T Radio) wat me nog iets van 35 euro aan een bekeuring kostte op de terugweg... (danku ook voor SPU als je dit leest voor de opmerking :D) |
|
|