|
[mp3] Wat heb je nu opstaan? (pg. 202)
|
View this Thread in Original format
| Asperge |
| quote: | Originally posted by yahoo
Juliet - Avalon (Jacques Lu Cont Remix) :eyes: :eyespop: :crazy: |
Jacques is erg goed bezig de laatste tijd ja:D
Fallen (Gabriel & Dresden Anti-Gravity Remix) |
|
|
| Remy D |
The Killers - Mr. Brightside (Thin White Duke Remix)
:crazy: of er 6 hoeren pratende vissen vingeren. .TUNE!! |
|
|
| MaGiK54 |
| Thunderdome Live 97 cd 1 :toothless |
|
|
| dj_inferno |
| Hinx - El Viendo (Martin Eyrer remix) |
|
|
| Remy D |
The Killers - Mr. Brightside (Thin White Duke Remix)
wat een nummer, heeft iemand die voor mij heb hem alleen uit die set van G&D |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Remy D
jah echt een hele vette set :crazy: :crazy: ben klaar met luisteren en echt super |
hij is echt heel vet die set, nog steeds ja. Maar ik erger me meer aan die accapella's dan aan belgen :o |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by Remy D
The Killers - Mr. Brightside (Thin White Duke Remix)
:crazy: of er 6 hoeren pratende vissen vingeren. .TUNE!! |
Inderdaad een VET nummer. De vocals lijken wel een beetje van zoon emo-rock liedje ofzo, maar dit nummer is echt vet. Een van de vetsten uut de set :D |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Remy D
hij is echt heel vet die set, nog steeds ja. Maar ik erger me meer aan die accapella's dan aan belgen :o |
hmmm ik vind die vocals er doorheen juist wel stoer...en idd wat je zegt: een gave set! En the killers is toch een rock-band? |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Muppy
hmmm ik vind die vocals er doorheen juist wel stoer...en idd wat je zegt: een gave set! En the killers is toch een rock-band? |
nou als die vocal van Raptor er bij komt denk ik er steeds aan om een flesje fristi zo diep mijn anus in te drukken dat mijn baarmoeder dan zo hard mijn longen leegperst zodat vervolgens mijn trommelvliezen klappen en ik die schande niet verder hoef aan te horen.. maarja beheersen kan ik me nog gelukkig |
|
|
| Muppy |
| hmmm dat komt dan gewoon omdat jij die vocal kut vind...ik niet:D |
|
|
| Remy D |
| nee man, weet je hoe vaak ik de laatste 2 weken nog Iio - Raptor (armin van buuren remix) heb geluistert.. en de Riva remix vind ik nog gaver. :) |
|
|
| @win |
| Above and Beyond Vs Andy Moor - Air For LIfe (Airwave Remix) :cool: |
|
|
|
|