| Remy D |
nog steeds dwaalt dit met heel veel plezier in mijn hoofd: vd Vaart naar Robben, Robben terug op vd Vaart en jaAAAAAAAAAAAAH 0-1 wat een fantastische goal!!!! :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
OH WAT BEN IK BLIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!:crazy: :tongue2 |
|
|