| Djeebie |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Vette plaat idd :cool: dat zijn dus de 16bits terwijl ik dacht dat het Dekay was :) |
Je zou ook verwachten aan de naam dat het Dekay is. Echt een lekkere productie van de heren in ieder geval. Zonder Stef Vrolijk trouwens?
Heb nu Magnolia - It's All Vain (Steve Angello Remix) opstaan. |
|
|