|
[mp3] Wat heb je nu opstaan? (pg. 65)
|
View this Thread in Original format
| emre |
Was te laat ... heb dus maar een klein stukje gehoord
Thank God for mp3 tho :toocool: |
|
|
| nwopper |
| Kai Tracid - Skywalker |
|
|
| SnuggLe |
| Vijfde symphonie van Bach. Heerlijk relaxte klassieke muziek als ik aan mijn scriptie aan het werk ben.... in het weekend ja. |
|
|
| Tim81 |
| Ik kon mij vanmiddag ook niet concentreren bij het werken aan mijn scriptie met Sasha of Sander Kleinenberg op de achtergrond, daarom nu Aretha Franklin - The Greatest Hits op gezet! Hopelijk werkt dat beter... |
|
|
| moogwai |
Armada - ADE Sampler 2004
| quote: | Originally posted by nwopper
Kai Tracid - Skywalker |
De CD of het nummer?
Vind ik het beste "onbekende" Kai Tracid nummer. Zeker een lekker album, staan ook een paar erg waze tracks op zoals 180 bassdrums ofzoiets :D |
|
|
| moogwai |
Armada - ADE Sampler 2004
| quote: | Originally posted by nwopper
Kai Tracid - Skywalker |
De CD of het nummer?
Skywalker vind ik het beste "onbekende" Kai Tracid nummer. Zeker een lekker album, staan ook een paar erg waze tracks op zoals 180 bassdrums ofzoiets :D |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by emre
Matthew Dekay - Live @ Sweetchilli Sydney (09-11-04) :crazy: |
Heerlijke set! :cool: Vooral The Deep Show, Smile (Matthew Dekay Remix), ID#6 en ID#10! (deze ID#10 draait hij ook op de DVD van Extrema Outdoor) :) |
|
|
| magrec |
Desynh masielo @ kiss fm
Heerlijke diepe grooves. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Tim81
Ik kon mij vanmiddag ook niet concentreren bij het werken aan mijn scriptie met Sasha of Sander Kleinenberg op de achtergrond, daarom nu Aretha Franklin - The Greatest Hits op gezet! Hopelijk werkt dat beter... |
Ik moet muziek hebben zonder 'vocals' erin, anders raak ik afgeleid. Of het moet onverstaanbaar zijn zegmaar, dus opera. Text wil ik altijd 'horen', dus dat is lastig! |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik moet muziek hebben zonder 'vocals' erin, anders raak ik afgeleid. Of het moet onverstaanbaar zijn zegmaar, dus opera. Text wil ik altijd 'horen', dus dat is lastig! |
Misschien is dat de tip, want vandaag weer niet echt opgeschoten...
Nu nog ff surfen over het web met een lekker setje van Sasha in Istanbul! |
|
|
|
|