|
[mp3] Wat heb je nu opstaan? (pg. 210)
|
View this Thread in Original format
| @win |
| NL - Benin en de Ronde van Zwitserland :p |
|
|
| Perfect_J |
| Nu-NRG - Butterfly |
|
|
| dj pdv |
| Boxingtime (special mysteryland mix backhole) |
|
|
| Roger |
| Royksopp - Only this Moment (Chab Remix) |
|
|
| octaaf |
MennoB ff hier onder de naam van Octaaf:
Dance Department.. Wel vette set, ben nu bij dat nummer van de killers.. weet iemand hoe die plaat die hiervoor werd gedraait heet?
Of anders.. wie is er nu aan het draaien en is er iemand bezig dit op te nemen? |
|
|
| Dj Lex |
| James Zabiela live at Krystal Club Glam (17042004) |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by octaaf
MennoB ff hier onder de naam van Octaaf:
Dance Department.. Wel vette set, ben nu bij dat nummer van de killers.. weet iemand hoe die plaat die hiervoor werd gedraait heet?
Of anders.. wie is er nu aan het draaien en is er iemand bezig dit op te nemen? |
Ze zijn ook altijd zo lekker op tijd met updaten van dancedepartment.nl, zodat je ook weet wat je kan verwachten... :whip: |
|
|
| MaGiKaL_MiKe |
| quote: | Originally posted by octaaf
MennoB ff hier onder de naam van Octaaf:
Dance Department.. Wel vette set, ben nu bij dat nummer van de killers.. weet iemand hoe die plaat die hiervoor werd gedraait heet?
Of anders.. wie is er nu aan het draaien en is er iemand bezig dit op te nemen? |
Nu is wessel van diepen gewoon bezig, strx komt armin geloof ik. Voor 11en was Eric Prydz een half uur bezig, klonk ook erg lekker!
kijk morgen of volgende week op de Dance Department site dan kan je dat nummer voor die Killers track zo vinden want de plaatjes die Wessel draait staan daar altijd. |
|
|
| Muppy |
| eric prydz - call on me |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by MaGiKaL_MiKe
Nu is wessel van diepen gewoon bezig, strx komt armin geloof ik. Voor 11en was Eric Prydz een half uur bezig, klonk ook erg lekker!
kijk morgen of volgende week op de Dance Department site dan kan je dat nummer voor die Killers track zo vinden want de plaatjes die Wessel draait staan daar altijd. |
Klopt, het staat nu op de site. Het was: Angello & Ingrosso - Yeah ! |
|
|
| Cosmic |
Above Beyond vs Andy Moor - Air For Life (Airwave Remix)
Klinkt lekker! |
|
|
|
|