| Daveje |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
heb een scheithekel aan die kut gozer, bah bah bah. net als die hele nederlandse rapscene, wat te denken van die megalamme straatremixen, wat dom gelul over een andere plaat heen, en dan zon fkcn accentje. Hier op school zingen ze dat de hele tijd,
juffrouw kokkie zei nfrans, jij blijft na tot aan dinsdag, ik zei dat accepteer ik met een glimlach
dat soort , en dan op de beat van bijv snoop dogg! optyfen, niks aan, domme tekst, geen inhoud, kut muziek! |
luister dan maar is wat opgezwolle, lijpe beats en nuttige texten, weer is wat anders dan onze knuffel marokaan met ze lijpe flavour:p |
|
|