| basd |
Sasha - Fundacion album sampler.
Moet zeggen dat ik niet erg onder de indruk ben. Die eerste twee tracks gaan nog wel, maar die track die er zo rond 12 minuten in komt is echt niet te beren. De rest is ook niet echt om over naar huis te schrijven.
Technisch zit het trouwens allemaal wel behoorlijk strak in elkaar, maar ik hoor nou niet echt wereldschokkende dingen.. Maar goed, misschien wat dat betreft nog maar eens beter luisteren. |
|
|