|
[mp3] Wat heb je nu opstaan? (pg. 141)
|
View this Thread in Original format
| Dj_Day-V |
| Day-V Mix 2005 Volume 2 :toothless |
|
|
| Flenkieboy |
| Synergy - Hello Strings |
|
|
| @win |
ASOT 186
En ik ben weer zeeeeer content met de nieuwe plaat van Signum, weer wat anders maar toch die echte dikke Signum-sound!! |
|
|
| moogwai |
Estuera Live At MDJ Intuition Radio Show 009 02-03-2005
Was gister op een verjaardag er daar stond XFM op. Ik dacht
al wat een vette nieuwe muziek! Blijkt dus deze set te zijn, kwam ik vandaag toevallig achter :) |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by moogwai
Estuera Live At MDJ Intuition Radio Show 009 02-03-2005
Was gister op een verjaardag er daar stond XFM op. Ik dacht
al wat een vette nieuwe muziek! Blijkt dus deze set te zijn, kwam ik vandaag toevallig achter :) |
Die Jonas Steur is idd gruwelijk goed bezig! Vette producties en dito sets! Belgie heeft duidelijk meer na Mike en Laurent :) |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by @win
Die Jonas Steur is idd gruwelijk goed bezig! Vette producties en dito sets! Belgie heeft duidelijk meer na Mike en Laurent :) |
Vind ik ook! Die gast is erg goed bezig! Steekt ook duidelijk boven de massa "opkomende" talenten uit. |
|
|
| @win |
| Menno de Jong @ Intuition Radio 009 |
|
|
| Deamonicus |
Trance Energy - Prepare to Dance 2005 - CD 2 Track 3-
Armin van Buuren - Blue fear (agneil and nelson remix) |
|
|
| Partyhardy! |
Signum - Back At Ya!
kan het nog slechter en harder? :eek: :( geen vette melodie, geen lekkere bass... dom raggen :eyespop: |
|
|
| sndh |
Bjork vs. Unut Gokcen - It's In Our Hands
Alweer een Bjork remix, zeker geen slechte! Weer een Turks talent! |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Signum - Back At Ya!
kan het nog slechter en harder? :eek: :( geen vette melodie, geen lekkere bass... dom raggen :eyespop: |
Helemaal mee eens! zeker het slechtste nummer van deze ASOT! jammer, want vroeger was het altijd 1 van de beste!
Het word tijd dat ze weer eens wat doen onder met hun Spectral Balance project! :D
edit, je gaat mij trouwens niet vertellen dat Armin ook maar iets plezier heeft in het draaien van die laatse 4 tracks van ASOT 186, wat een bagger!!! |
|
|
|
|