| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by @win
Ik geloof dat je gewoon niet van trance houdt want ik vond het tweede uur lekker! :D |
Dat heb je dan fout... ik hou echt wel van trance (dat kan de rest hier wel beamen denk ik :))
Alleen wel van goeie... en in dit lijssie zit bar weinig:
04 Kyau vs Albert - Falling Anywhere
05 Enmass - Beyond Horizon
06 Tilt - 12 (Max Graham Remix)
07 Robert Nickson - Twisted By Design
08 Absolute - Daydream
09 Haak - Bedlam
10 Katana - Fancy Fair 2004
11 Johan Gielen - Flash
Alleen Tilt is een hoogstaand plaatje en die Flash is ook wel te pruimen... de rest is gewoon super-amateuristisch of te "reason-ig" etc etc kan nog wel meer van dat soort opmerkingen maken, maar dat vat het wel goed samen
Armin heeft zulke goeie platen gedraait vroeger... het is gewoon dik bergaf gegaan... en dat merk je
[edit]
Nog ff een woordje over 2 tunes uit het lijssie
die nieuwe Absolute is volgens mij het slechtste wat MIKE ooit heeft gemaakt en die Katana is WEER zon irritante update van een classic
Moet gvd is afgelopen zijn met aan die oude platen zitten... Twixt 2004 ook al zo bar slecht vergeleken met de Original Mix van toen
[/edit] |
|
|