| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Joost
Probspot - Blueberry
Was gister geweldig om te horen op de Ocean Diva! :) |
Gast! Fijn dat je het leuk hebt gehad daar bij Armin en consorten... Maar het stoort mij een beetje dat ik dat in elke thread zo'n beetje krijg te lezen. Je kan alles er toch over kwijt in die ene thread die er speciaal voor is aangemaakt...
:rolleyes: |
|
|