| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Roger
lol of je hebt iets toe te voegen:toothless
past opzich nog goed in die set:) moet toch ook nog maar eens een keer naar ozzie gaan kijken als ie draait |
vind het wel grappig, iedereen draait tegenwoordig van angello en ingrosso e.d, maja ze zijn ook goed bezig natuurlijk. Maar die plaat is beetje oud:) |
|
|