| HBtje |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Die van Nu Nrg had ik net an, die van Second Sun is niet echt goed qua geluid vind ik, dus die draai ik eigenlijk niet. |
klopt ja vet zacht opgenomen opeens, terwijl t allemaal door dezelfde persoon is opgenomen :whip:
ontopic: Paul van Dyk - Essential Mix Live At B-Day Party in Casino Berlin (17.12.2000)
!toen de casino net open was :eyes:
 |
|
|