| basd |
Beda_-_jen_tak_6_-_30.9.2004
Best wel aardig house-setje, lekker groovy, en erg goed te luisteren als je niet te veel let op het matige mixwerk.
Gedownload vanaf www.palmbeach.cz, toevallig tegenaan gelopen omdat er ook best wel veel lekkere Oostblok-techno op staat en je aan de filenames echt niet kan zien waar je aan toe bent (die Beda is geloof ik resident van de Palm Beach club, ergens in Hongarije ofzo, maar mijn Hongaars is niet echt sterk dus ik kan het mis hebben). |
|
|