|
[mp3] Wat heb je nu opstaan? (pg. 151)
|
View this Thread in Original format
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Tim81
James Holden @ Switch (Studio Brussel) ook uit het progressive-topic |
Klinkt goeddddddddddd! :eyes: |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by emre
Jonathan Lisle - Live @ XFM (2-27-05) :toocool: |
is die te vergelijken met zijn Kiss FM set van laatst? of meer met zijn Bedrock cd?
Vond die Kiss FM set namelijk helemaal niks, veel te minimaal.
ook voor Emre: Kan jij eventueel aan Steve Gerrard - Dialogue setjes komen? heb die van vrijdag op Proton opgenomen maar is verloren gegaan... :whip: want dat was echt 2 uur lang genieten! :crazy: |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by tijs08
is die te vergelijken met zijn Kiss FM set van laatst? of meer met zijn Bedrock cd?
Vond die Kiss FM set namelijk helemaal niks, veel te minimaal.
ook voor Emre: Kan jij eventueel aan Steve Gerrard - Dialogue setjes komen? heb die van vrijdag op Proton opgenomen maar is verloren gegaan... :whip: want dat was echt 2 uur lang genieten! :crazy: |
Minder minimal dan de Kiss set dus meer zoals de Bedrock cd ;)
Zal ff kijken voor die Steve Gerrard setjes :) |
|
|
| Muppy |
Pulser - Square One (Thrillseekers remix)
:eyespop: |
|
|
| HiGH_NrG |
Global Underground 025 - Deep Dish
Past erg goed bij deze zonnige ochtend! :cool: |
|
|
| SnuggLe |
Jay Epoch - Karmel Sutra (Protonradio) 13 maart 2005
Heerlijk relaxed setje! |
|
|
| DJ_Siesta |
Brian Eno - An ending ( L * M mix)
wat een beauty! en dit weer erbij WOW:toocool: |
|
|
| Original |
| Global Underground - NuBreed 002 (Mixed By Danny Howells) |
|
|
| tijs08 |
ff wat anders...
Natasha Bedingfield - I Bruise Easily
Erg sterk nummer, waanzinnige zangeres! Chicane remix zou hiervan niet misstaan! :p |
|
|
| DJ_Siesta |
Rico Suarez - TV dinner
wat blijft dit een mooie track, en heb hier speciale gedachten bij~! wwooooooow |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by tijs08
ff wat anders...
Natasha Bedingfield - I Bruise Easily
Erg sterk nummer, waanzinnige zangeres! |
Rotterdam posse :wtf:
Ik probeer me trouwens door die Deep dish - Live @ DTD 1-1-05 set te worstelen |
|
|
|
|