|
[mp3] Wat heb je nu opstaan? (pg. 43)
|
View this Thread in Original format
| HiGH_NrG |
Gayle San - Live At Teqnology Dit voorjaar!
Wat een feest! :eyes: |
|
|
| magrec |
James Zabiela Saturday 90 minutes mix (SA90) september mix.
( ik zie nu dat ie op 320 kbps is ):D n |
|
|
| nwopper |
Ik ben nog niet zo heel lang op deze forums...maar overal waar ik lees heeft iedereen het over deze James Zabiela.... Wie is deze man? Ben ik nou zo'n domme n00b? Of ehh....? Wat draait Zabiela? (ik gok prog.) Als iedereen hem zo goed vindt, dan kan ik best wel eens wat gaan luisteren....nl.
Oh ja...en ik luister naar....
Arome - Somebody (Scot Project rmx) |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by nwopper
Ik ben nog niet zo heel lang op deze forums...maar overal waar ik lees heeft iedereen het over deze James Zabiela.... Wie is deze man? Ben ik nou zo'n domme n00b? Of ehh....? Wat draait Zabiela? (ik gok prog.) Als iedereen hem zo goed vindt, dan kan ik best wel eens wat gaan luisteren....nl.
|
Gast, dat trek jij zeker niet als ik al je posts zo lees  |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by nwopper
Ik ben nog niet zo heel lang op deze forums...maar overal waar ik lees heeft iedereen het over deze James Zabiela.... Wie is deze man? Ben ik nou zo'n domme n00b? Of ehh....? Wat draait Zabiela? (ik gok prog.) Als iedereen hem zo goed vindt, dan kan ik best wel eens wat gaan luisteren....nl.
Oh ja...en ik luister naar....
Arome - Somebody (Scot Project rmx) |
n000000b!!! (j/k)
Hehe nee hoor zabiela is een dj die je in de hoek van prog zou kunnen plaatsen. Alleen hij draait veel meer minimal house en breakbeat met techno en acid invloeden (hokjes :rolleyes: en hij weet alles uit een cd-speler te halen wat er in zit. |
|
|
| nwopper |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Gast, dat trek jij zeker niet als ik al je posts zo lees |
Gast! Ik heb ook sets van LikWit en Way out West dus zo anti-prog. ben ik ook weer niet. Ik heb mijn hokjesgeest namelijk in de fles gestopt! Het boeit me niet waar ik naar luister zo lang het GOED klinkt!
:toothless
PS: thanx magrec |
|
|
| ambs |
| lolo-why echt lekker relaxed!!! |
|
|
| SnuggLe |
Intwine - Cruel Man
Vet nummer, respect voor die kerel!
En Zabiela: you hate 'em or you love 'em.... ik vind hem 'apart'
Oh en Amber mag ik je en please, als je zo famous bent?
Bij jou of bij mij? :haha: |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Intwine - Cruel Man
Vet nummer, respect voor die kerel!
En Zabiela: you hate 'em or you love 'em.... ik vind hem 'apart'
Oh en Amber mag ik je en please, als je zo famous bent?
Bij jou of bij mij? :haha: |
'fabulous' in plaats van 'famous' :p |
|
|
| nwopper |
Heb net goedkoop Armin's album 76 gekocht...
Ben ik nu aan het draaien
Wait for you (Song for the Ocean) feat. Victoria Horn |
|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
'fabulous' in plaats van 'famous' :p |
idd fabulous! zag ik in ibiza een broche van, en vond het leuker dan famous :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
'fabulous' in plaats van 'famous' :p |
Heeft ze net verandert :p, maar maakt niet uit :p
Oh, krijg net MSN van d'r ...ohoh! :D |
|
|
|
|