| Djeebie |
| quote: | Originally posted by Magicbas
D-men - Straatremixes III <-- af en toe is wat hip hop niet slecht :D |
Af en toe hiphop is zeker niet slecht nee, maar luister dan in godsnaam niet naar dit soort bagger. Lange Frans, Baas B en co zijn zo overrated :o |
|
|