|
[mp3] Wat heb je nu opstaan? (pg. 83)
|
View this Thread in Original format
| Matthijs |
Matthew Dekay live at Panama 04-11-2004.
Lekker setje, met voor mij als uitschieters 'Sin Plomo - African Stomper (Main Mix)' en 'Matthew Dekay - Digifruitella', heerlijke knalplaat om mee af te sluiten!! |
|
|
| emre |
| Danny Howells - Live @ Kristal club (10-1-04) |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Dat heb je dan fout... ik hou echt wel van trance (dat kan de rest hier wel beamen denk ik :))
Alleen wel van goeie... en in dit lijssie zit bar weinig:
04 Kyau vs Albert - Falling Anywhere
05 Enmass - Beyond Horizon
06 Tilt - 12 (Max Graham Remix)
07 Robert Nickson - Twisted By Design
08 Absolute - Daydream
09 Haak - Bedlam
10 Katana - Fancy Fair 2004
11 Johan Gielen - Flash
Alleen Tilt is een hoogstaand plaatje en die Flash is ook wel te pruimen... de rest is gewoon super-amateuristisch of te "reason-ig" etc etc kan nog wel meer van dat soort opmerkingen maken, maar dat vat het wel goed samen
Armin heeft zulke goeie platen gedraait vroeger... het is gewoon dik bergaf gegaan... en dat merk je
[edit]
Nog ff een woordje over 2 tunes uit het lijssie
die nieuwe Absolute is volgens mij het slechtste wat MIKE ooit heeft gemaakt en die Katana is WEER zon irritante update van een classic
Moet gvd is afgelopen zijn met aan die oude platen zitten... Twixt 2004 ook al zo bar slecht vergeleken met de Original Mix van toen
[/edit] |
Mee eens! Deze tracks zijn ook Absolute niet mijn ding!
CQ van Enmass vind ik echt een goed nummer, maar Beyond Horizon en die 24 track zijn weer van die slappe aftreksels... Deze mix valt echt tegen in tegenstelling tot die van vorige week, want die was wel super!
De newest tunes selected vallen de laatste paar weken zowieso tegen, terwijl het in de periode daarvoor wel best goed was. Volgens mij is het weer komkommertijd :D
Maar goed, live draait Armin nog altijd erg goed!
| quote: | Originally posted by Remy D
Armin van B. is gewooon een volgescheten baggersloot en Tiesto is nog steeds een fris waaiende zomerbries waar de zee rustig zijn schone zeeslag golfjes laat wodren.
:D:D |
Mooi verwoord, alleen je vergeet te melden dat Tijs ook erg veel van die bagger tracks draaide bij TIC2 :D |
|
|
| MaGiK54 |
| Matthew Dekay live at Panama 04-11-2004. |
|
|
| DjRV |
| DJRV vs Oddysee - ID |
|
|
| Original |
The Horrorist - Flesh Is The Fever
en zometeen effe wat rustigs;
Chilled Out Euphoria - Mixed By Solar Stone |
|
|
| Joost |
| quote: | Originally posted by Original
The Horrorist - Flesh Is The Fever
en zometeen effe wat rustigs;
Chilled Out Euphoria - Mixed By Solar Stone |
Valentino - Flying (Sultan & The Greek remix)
Echt mijn favoriete tune van het moment. |
|
|
| Joost |
Ozgur Can - Illusions
Wederom een briljante productie van de verlegen man uit zweden :tongue2 :D |
|
|
| Freezel |
| Ben Liebrand - Grandmix 90's Edition op Veronica :cool: Pure nostalgie bij veel tracks :D |
|
|
| @win |
| Chris Salt - Atmospheric Graffiti :) |
|
|
| HBtje |
even wat chill trance opgezet, om lekker te chillen (goh :p)
net eerst Armin van Buuren @ Panama en nu een promo cd van Kyau vs Albert (July 2004) |
|
|
| Tim81 |
| James Holden live at Kremlin 2003 (2 Days of Kaos), Koninginnenacht in Marcanti |
|
|
|
|