|
[mp3] Wat heb je nu opstaan? (pg. 162)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
| 02_dido-sand_in_my_shoes__steve_lawlers_we_love_ibiza_mix-mtc.mp3 |
|
|
| Djeebie |
Gothek DC - Live @ Oslo Nights (March 2005)
01. Casa Bulga – Afraid of Change (Tribal Vocal Mix)
02. Macaluso – It´s the Funk EN-SOUL US + DM “I feel Loved” Capella
03. Aldrin – Lettitia´s Dream (Hess RMX)
04. De Hugo & De Rivera – Electribe Buzz (Roman Lieske RMX)
05. Simon & Shaker – Into the Room (Original Mix)
06. Groovemates – Next Level
07. David Lara – The Beats & the Dru
08. IIO – Runaway (Frank Bailey RMX)
09. Thomas Penton – El Ritmo (Sultan & Tonedepth Dub) |
|
|
| Muppy |
| Ali B. Yes-R & Brace - Leipe Mocro Flavour:o |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Muppy
Ali B. Yes-R & Brace - Leipe Mocro Flavour:o |
:o |
|
|
| magrec |
Balance 007 mixed by chris fortier cd 1
Te triest voor woorden de kwaliteit van cd's tegenwoordig :eyes: :eyes: dit gaat mij echt geld kosten weer.
Dit is echt te lekkere muziek :eyes: doet me denken aan lee burridge op earth. Mr fortier mag ook weer snel langskomen in Nederland voor een solo set van een paar uur. funky as hell! |
|
|
| Arnoud |
| Kalafut & Fygle - 3579 KM |
|
|
| TranceLvR |
01_dance_music_award_2005_-_paul_van_dyk_live-12-03-sat-2005.mp3
:toocool: |
|
|
| DJ_Siesta |
Ali B. Yes-R & Brace - Leipe Mocro Flavour:o |
heb een scheithekel aan die kut gozer, bah bah bah. net als die hele nederlandse rapscene, wat te denken van die megalamme straatremixen, wat dom gelul over een andere plaat heen, en dan zon fkcn accentje. Hier op school zingen ze dat de hele tijd,
juffrouw kokkie zei nfrans, jij blijft na tot aan dinsdag, ik zei dat accepteer ik met een glimlach
dat soort , en dan op de beat van bijv snoop dogg! optyfen, niks aan, domme tekst, geen inhoud, kut muziek! |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
heb een scheithekel aan die kut gozer, bah bah bah. net als die hele nederlandse rapscene, wat te denken van die megalamme straatremixen, wat dom gelul over een andere plaat heen, en dan zon fkcn accentje. Hier op school zingen ze dat de hele tijd,
juffrouw kokkie zei nfrans, jij blijft na tot aan dinsdag, ik zei dat accepteer ik met een glimlach
dat soort , en dan op de beat van bijv snoop dogg! optyfen, niks aan, domme tekst, geen inhoud, kut muziek! |
Raad welke tekst bij welk nummer hoort :D
ey yow we gaan naar de club en ik maak me nie druk want we staan op de gastenlijst, dus relax, relax, relax...
ik heb een heleboel problemen maar jij bent er niet een... |
|
|
| DJ_Siesta |
Raad welke tekst bij welk nummer hoort :D
ey yow we gaan naar de club en ik maak me nie druk want we staan op de gastenlijst, dus relax, relax, relax...
ik heb een heleboel problemen maar jij bent er niet een... |
die 1e is van die ongelooflijke slecht rapper teven dikke vetklep fat joe, lean back
numero 2 weet ik niet, maar komt me welbekend voor :) |
|
|
| Cosmic |
| Ch00ning to: Nelka - Beautiful Dawn DuMonde Dub Mix - [04:56m of 06:29m/242Kbps/44KHz/11,29 Mb] |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
die 1e is van die ongelooflijke slecht rapper teven dikke vetklep fat joe, lean back
numero 2 weet ik niet, maar komt me welbekend voor :) |
Jay-Z - 99 Problems |
|
|
|
|