|
[mp3] Wat heb je nu opstaan? (pg. 201)
|
View this Thread in Original format
| dj_inferno |
| Matanka - Lost In A Dream (Push Remix) |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by moogwai
Gabriel & Dresden - Live On Broadway, San Diego (15-04-2005)
01. Greed feat. Lesley - Thea In The Sahara (Kasey Taylor Remix)
02. Darren Emerson - Superdadd (Original Mix)
03. Depeche Mode - Here Is The House (Gabriel & Dresden Bootleg)
04. Juliet - Avalon (Jacques Lu Cont Versus Mix)
05. ID
06. Özgür Can - Changed
07. Benjamin Bates - Whole (Steve Angello Oversized Dub)
08. Rachael Starr - Till There Was You (Gabriel & Dresden 12 Step Program)
09. Andain - Beautiful Things (Gabriel & Dresden Unplugged Mix)
10. Andy Moor - Halcyon
11. Paul Oakenfold - Southern Sun (Gabriel & Dresden Unplugged Mix) with Motorcycle - ID (Deep Breath Love?) (Acapella)
12. Özgür Can - Just Go With It
13. Deee-Lite - Groove Is In The Heart (? Remix)
14. Gabriel & Dresden - Arcadia with Faithless - Insomnia (Acapella)
15. Mode Hookers - Breathe (Instrumental)
16. Markus Schulz feat. Departure - Without You Near (Original Mix)
17. Max Graham - Automatic Weapon
18. The Killers - Mr. Brightside (Thin White Duke Remix)
19. ID with Iio - Rapture (Acapella)
20. Motorcycle - My Blue Heart (Gabriel & Dresden Chocolate Poptart Dub)
21. Attention Deficit - What with New Order - Someone Like You (Acapella)
22. Motorcycle - As The Rush Comes (Sweeping Strings Mix)
23. Sarah McLachlan - Fallen (Gabriel & Dresden Anti-Gravity Mix)
24. Way Out West - Mindcircus (Gabriel & Dresden Club Mix)
25. Perasma - Swing To Harmony (Gabriel & Dresden Club Mix)
Wat een wereldset!! :eyespop: :eyes: |
jah echt een hele vette set :crazy: :crazy: ben klaar met luisteren en echt super |
|
|
| EverZ |
| quote: | Originally posted by Remy D
jah echt een hele vette set :crazy: :crazy: ben klaar met luisteren en echt super |
19. ID with Iio - Rapture (Acapella)
Dit is de track die ze samen met Armin hebben gemaakt, hij heet Zoglo of zoiets. Ik vind hem vrij goed :) |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by EverZ
19. ID with Iio - Rapture (Acapella)
Dit is de track die ze samen met Armin hebben gemaakt, hij heet Zoglo of zoiets. Ik vind hem vrij goed :) |
kan iemand die ff knippen? heb geen zin/tijd/ruimte om die hele set te downen :) |
|
|
| EverZ |
| quote: | Originally posted by tijs08
kan iemand die ff knippen? heb geen zin/tijd/ruimte om die hele set te downen :) |
code: http://s24.yousendit.com/d.aspx?id=34HG9N7NR9V3G0JSFEHR8OHD6V
|
|
|
| tijs08 |
THANKS Man!! :cool:
lekker nummer! Gelukkig overheerst de G&D sound :p |
|
|
| Asperge |
| Die plaat vind ik idd ook vrij goed, wist niet eens dat ie met Armin was gemaakt, hoor je vrij weinig van:p |
|
|
| Roger |
| lekker nummertje ja! dank u hartelijk:tongue2 |
|
|
| TranceZoner |
| Ik ben die set aan het downloaden nu, want die Treklijst ziet er toch wel erg geil uit. Andain - Beautiful Things, dayaaaaamn, ik kan niet wachten om die weer te horen :eyespop: :eyespop: |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
Ik ben die set aan het downloaden nu, want die Treklijst ziet er toch wel erg geil uit. Andain - Beautiful Things, dayaaaaamn, ik kan niet wachten om die weer te horen :eyespop: :eyespop: |
jij hebt je lolbroek aan zeker?:rolleyes: |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by Muppy
jij hebt je lolbroek aan zeker?:rolleyes: |
hoezo:conf: |
|
|
| yahoo |
| Juliet - Avalon (Jacques Lu Cont Remix) :eyes: :eyespop: :crazy: |
|
|
|
|