|
LoveParade 2004 Tel-Aviv Israel (22.10.2004) (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
תראו את הצד החיובי בכל העניין..
אם דוחים את זה אז תוכלו לראות אותי אולי :p |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
לא התכוונתי להעיר אותך סיסי
לפעמים אני לא שם לב לשעה..........
סורי....... אני מרשה לך גם לעשות את זה לי לפעמים... :D:D
אבל רק שתדעי שהמצב שלך טוב..... אני לא הצלחתי להירדם עד 5 בערך....... ואבא שלי העיר אותי כדי שאני אעזור לו לשטוף את האוטו :rolleyes: |
אורן, אנלס יש לך איזה מידע מודיעיני מוקדם על טיל לאו שבדרך לבית שלי אתה לא מעיר אותי ברוווווווווווווווווווווווווווווור?
ועוד היו לי פה אורחים, זוג חברים...
שכל הלילה קיללו כאלה קללות שרק אלוהים יודע מאיפה הוציאו ת'לקסיקון הזה!
שמחה שאתה עדיין חי עם כל מה שאיחלו לך:haha: |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: | Originally posted by FederalBI
אני יודע שזה קצת לא במקום אבל מה יהיה עם המסיבה של פול אוקנפלד?
כאילו ידחו אותה ?
כי אני מאמין שאם ידחו אותה הוא לא יוכל לבוא לכאן בתאריך אחר. |
לפי מה שאני יודע הכל מתנהל כרגיל ויש מסיבה בטיאלוי עם אוקנפולד!
רק חבל שאני לא יגיע אין כסף ואין כלום. |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by princess cc
אורן, אנלס יש לך איזה מידע מודיעיני מוקדם על טיל לאו שבדרך לבית שלי אתה לא מעיר אותי ברוווווווווווווווווווווווווווווור?
ועוד היו לי פה אורחים, זוג חברים...
שכל הלילה קיללו כאלה קללות שרק אלוהים יודע מאיפה הוציאו ת'לקסיקון הזה!
שמחה שאתה עדיין חי עם כל מה שאיחלו לך:haha: |
קיללו? אותי? בגלל שצלצלתי?
נההההההההה לא יכול להיות...... :rolleyes:
ואת נתת להם לאחל לי דברים כאלה!?
נו באמת, סיסי....... חשבתי שאת אוהבת אותי קצת יותר מזה :p |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
קיללו? אותי? בגלל שצלצלתי?
נההההההההה לא יכול להיות...... :rolleyes:
ואת נתת להם לאחל לי דברים כאלה!?
נו באמת, סיסי....... חשבתי שאת אוהבת אותי קצת יותר מזה :p |
בגלל שבגללך נשארנו ערים עד הבוקר זה למה קיללו!
האמת שניסיתי להגן עליך אבל צ'מע... הייתי כ"כ עייפה שבאיזשהו שלב וויתרתי...
לא נורא מותק למדת לקח לפעם הבאה ויאללה נרד מזה שלא נהפוך את זה לספאם!
חחחחחחחחח אהלן השתפרתי! ספאם עלק! |
|
|
| taltul |
OFFTOP:
princess cc & Hypersonic
מה קשר בין כל הצ'אט הזה שפתחתם פה לנושא של מצעד האהבה...???
מתי כבר תהיה פה משמעת מסויימת המתאימה לפורום.................... |
|
|
| DjChook |
| מה אתה רוצה שאני יעשה ? יסגור ת'טרד ?! |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by DjChook
מה אתה רוצה שאני יעשה ? יסגור ת'טרד ?! |
OFFTOP:
מה קשר... פשוט אמרתי שאין משמעת וזהו... אנשים מתחילים לפתוח צ'אטים סתם ככה בלי שום סיבה...וזהו...
זאת הייתה שאלה ריטורית אם אתה רוצה שאדייק... |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by taltul
OFFTOP:
מה קשר... פשוט אמרתי שאין משמעת וזהו... אנשים מתחילים לפתוח צ'אטים סתם ככה בלי שום סיבה...וזהו...
זאת הייתה שאלה ריטורית אם אתה רוצה שאדייק... |
וזה בדייוק מה שאתה עושה עכשיו!
וזה כן היה קשור כי הוא התקשר כדי להגיד לי שהמצעד בוטל!
ואתה רואה שעצרתי את זה...
חן למחוק ת'פוסטים שלי? |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by princess cc
וזה בדייוק מה שאתה עושה עכשיו!
וזה כן היה קשור כי הוא התקשר כדי להגיד לי שהמצעד בוטל!
ואתה רואה שעצרתי את זה...
חן למחוק ת'פוסטים שלי? |
עכשיו מצב יותר ברור... אבל למה כל הקישקושים האלה מסביב... זה לא מעיד על חוסר משמעת???
זה פורום ואי אפשר לראות את פני האנשים שמדברים לכן אם מוסיפים דברים לא קשורים כל אחד יכול להבין בצורה שונה לגמרי מהשני...
מצטער על האי הבנה... תמשיכו את הדיון...
|
|
|
| taltul |
OFFTOP:
כבר מזמן הבנו שאת אוהבת את אורן...אבל למה צריך לחזור על זה כל פעם...
לא צריך שכל הפורום ידע על התעלולים שלכם :rolleyes: ;) |
|
|
| KrazyDJs |
טלטול יש לך בדף אחד 10 הודעות שהם
off topic
ואתה מדבר על אחרים שעושים ספאם?
ראבק..תשתמש בכפתור העריכה אם אתה צריך להוסיף משו |
|
|
|
|