| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
הייתי נוסע בכיף...אפילו יש לי עם מי לנסוע כי עוד כמה רוצים
הבעיה היא שאין לי איך לחזור לחיפה...
אני יכול להגיע לשם ברכבת כי יש בבוקר אבל בערב אין ... |
בדיוק אותה הבעיה שלי..
אבל תאמת יש מצב שאני אגיע..
יכול להיות שאני פשוט אחזור לחדרה במונית או אם ההורים שלי גם יסעו אז ניסע לאחותי...
:wtf:
נראה... |
|
|