|
LoveParade 2004 Tel-Aviv Israel (22.10.2004) (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| taltul |
| quote: | Originally posted by princess cc
אם כבר אז בב"ש!
ראסמי אתה בא למועדון, אחת יותר יפה מהשנייה! מדהימות!
כאן יש מלא כונפות:haha: |
מה את מבינה בזה בכלל... :rolleyes:
ב''ש כפי היודע לכלנו חור לא קטן אז לא נראה לי שזה מקום די אטרקטיבי גם מהבחינה של בנות... |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by guetag
כן וגם אתם הכי אוביקטיבים בעולם
:stongue:
אין הרבה כוסיות בכלל במסיבות בירושלים...
ובאזור השרון יש הכי הרבה כוסיות. |
צודק 100%
אני טענתי כך כי פשוט שמעתי שאין כמו ברמניות ירושלמיות...
סתם שמועה כזאת... לא שהסכמתי לכן שאלתי לגבי זה... |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by taltul
מה את מבינה בזה בכלל... :rolleyes:
ב''ש כפי היודע לכלנו חור לא קטן אז לא נראה לי שזה מקום די אטרקטיבי גם מהבחינה של בנות... |
להפך זה מקום מאוד אטרקטיבי מבחינת הבנות וטראסט מי אני מבינה!:) |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by princess cc
להפך זה מקום מאוד אטרקטיבי מבחינת הבנות וטראסט מי אני מבינה!:) |
OFFTOP:
אני לעומת זה שמעתי דברים אחרים לגמרי... מאותם אנשים שחיים שם...
ועכשיו נחזור לנושא העיקרי:
מה קטע שלכם לעשות פוזה של "באסה ללכת אחרי המשאיות..." כאילו מה זה כל כך קשה ומבאס?... בעייני זה פוזה לא לבוא רק בגלל זה... תגידו עוד שבאסה שאין כיבוד וכאלה... ואין איזה חדר וי אי פי עם ספות יפות כאלה...
מה קטע שלכם??? אתם בישביל לראות אנשים ולשטוף קצת עיניים או בישיל לעשות פוזות של אנשים מבוגרים...
יש לי ידידה אחת שהיא גם שונאת את הקטע של צפיפות לחץ חום וגם לה באסה ללכת אחרי המשאיות... אבל היא בכלל לא יוצאת למועדונים בגלל זה...
לעומתה יש לנו פה סיסי למשל אבל ממך אני שומע כרגע את אותם דברים... |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by taltul
OFFTOP:
יש לי ידידה אחת שהיא גם שונאת את הקטע של צפיפות לחץ חום וגם לה באסה ללכת אחרי המשאיות... אבל היא בכלל לא יוצאת למועדונים בגלל זה...
לעומתה יש לנו פה סיסי למשל אבל ממך אני שומע כרגע את אותם דברים... |
מה קשור? מועדונים זה שונה לגמרי!
מה הקטע בכלל ללכת אחרי משאיות? ראסמי זה לא נראה לך קצת מטומטם????
כאילו אתה הולך אחרי המשאית בצעדי ריקוד כמו איזה תרנגול מיוחם?
לא נראה לי כל הקטע הזה... זהו!
היה יותר הגיוני אם היו סוגרים ת'כביש, המשאיות עוברות ואתה פשוט עומד במקום רוקד ומסתכל עליהן, כמו שעושים בקרנבלים אחרים בעולם, ...
הייתי כמה פעמים בנוטינג היל קרנבל וזה מה שעושים שם) |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by princess cc
מה קשור? מועדונים זה שונה לגמרי!
מה הקטע בכלל ללכת אחרי משאיות? ראסמי זה לא נראה לך קצת מטומטם????
כאילו אתה הולך אחרי המשאית בצעדי ריקוד כמו איזה תרנגול מיוחם?
לא נראה לי כל הקטע הזה... זהו!
היה יותר הגיוני אם היו סוגרים ת'כביש, המשאיות עוברות ואתה פשוט עומד במקום רוקד ומסתכל עליהן, כמו שעושים בקרנבלים אחרים בעולם, ...
הייתי כמה פעמים בנוטינג היל קרנבל וזה מה שעושים שם) |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח....נו ברור שעוצרים את המשאיות....חחחחחח... מה חשבת שכל הזמן יש תנועה??? ברור שלא... ככה אף אחד לא היה נהנה...
עוצרים את המשאיות כמו שצריך כדי שאנישים יוכלו לרקוד כמו שצריך...
?חחח...אני מניח זוי פעם ראשונה שאת מתכוונת ללכת למצעד...נכון |
|
|
| Haoman TraffiC |
| quote: | | מה הקטע בכלל ללכת אחרי משאיות? ראסמי זה לא נראה לך קצת מטומטם???? |
ולזוז עם הגוף כמו אחוזי דיבוק לצלילי פלסטיקים שחורים זה לא טימטום הא?
לסגוד למישהו שאפילו לא יוצר את המוזיקה שהוא מנגן?הא?זה לא טימטום?
אין דבר בעולם שאת לא יכולה להפוך אותו לטימטום,יש אנשים שרואים את
אנשי הנחמן מאומן רוקדים ברחובות לצללי טראנס יהודי כשר וחושבים שהם
בהחלט מטומטמים לא קטנים,מה שבעצם עושים חצי מדינת ישראל...
תעשי לי טובה... |
|
|
| DjChook |
וואי יא גרועה !!! :)
תכלס אבל גם אני לא אוהב את המצעד עצמו אלא רק את המסיבה בצארלס קלוד |
|
|
| princess cc |
| quote: | | ?חחח...אני מניח זוי פעם ראשונה שאת מתכוונת ללכת למצעד...נכון |
רואים עליי אה?
;)
| quote: | | לזוז עם הגוף כמו אחוזי דיבוק לצלילי פלסטיקים שחורים זה לא טימטום הא? |
עכשיו שחושבים על זה...:)
השאלה מה נותן לך אותו סו קולד טמטום? כי אם יוצא לך משו ממנו
כמו נניח, סיפוק עילאי והרגשה טובה
אז בהחלט לא כ'פת לי להיות מטומטמת...
אנשי הנחמן מאומן רוקדים מתוך אמונה, הם מגיעים בריקוד שלהם לשיאים שהלוואי על כולנו,
לרקוד לצלילי מוסיקה שאני אוהבת במועדונים עושה לי את זה,
לצעוד אחרי משאיות לעומת זאת נשמע לי דבר טיפשי
שלא ייתן לי שום דבר
...
יחד עם זאת, עכשיו שסטיבי הסביר לי ת'עניין אז וואלה זה משנה את כל התמונה.. מי יודע אולי אני אגיע בסוף
;) |
|
|
| DjChook |
תגיעי תגיעי !!
ד"א אף אחד לא אמר
"תודה מוד אדיר"
ששיניתי את התאריך בכותרת של הטרד :) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
סיסי, אם את לא מגיעה, אני בא עד אלייך כדי להרביץ לך!!!! :whip: :whip: :whip: :whip:
מה זה?!!??! עם מי אני אמור להשתגע ליד המשאית של הום מגה אם לא איתך!?!??! אה?!?!?! אה?!?!?!?!?!
אה?!?!?!?! :conf: :conf: :conf: :conf: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
:wtf:
חוצמזה, יאללה רדי מהעץ! תבואי למצעד!!! תסמכי עליי! יהיה כיף!! :D |
|
|
| Huge-A |
כנראה שגם אני יוותר על המצעד ...
אבל יכול להיות שינויי את זה כבר נראה שבוע הבא :tongue2 |
|
|
|
|