|
LoveParade 2004 Tel-Aviv Israel (22.10.2004) (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: | Originally posted by guetag
Yuval Zah
יובל זך...
סתם שיהיה מדוקדק ;)
ואני גם מקווה להגיע..
שנה שעברה הייתי אולי גם השנה |
אתה יודע אם הוא היה כלכך טוב אז כולנו היינו יודעים איך לכתוב את שמו אבל כנראה שהוא לא!
וזאת בטוח לא הטעות היחידה ברשימה...:whip:
נקודה למחשבה לא?
;) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by DjChook
למה אמרו לי שזה מחר ?! נברר.... |
לא לא
זה ב-8 לאוקטובר |
|
|
| DjChook |
תודה
I'LL B THERE |
|
|
| sabi10 |
טוב.....אז יכול להיות שיהיה שינוי בתוכנית ואני כן אוכל להגיע
בכל אופן אם אני אגיע אז שאמח מאוד להפגש עם כולכם...(החברה שכן יהיו), רק אמרו לי איפה ומתי...
אז הכל תלוי כרגע באם הטיול שאני אומר ללכת אליו יתבטל או לא... |
|
|
| Sm0keMachine |
אני שם!
הבאסה היא שאני יגיע לשם רק בסביבות 3..אז אני בטח יפסיד את כל המשאיות אה? :(
וטלטול יש מצב אני יקפיץ אותך הביתה אם יהיה לי מקום..! |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: | Originally posted by sabi10
בכל אופן אם אני אגיע אז שאמח מאוד להפגש עם כולכם...(החברה שכן יהיו), רק אמרו לי איפה ומתי... |
ב 17:00 מאחורי הבמה המרכזית!
או שעדיף ב 16:00 מה אתם אומרים?
ILTAs:
- Black Dragon
- black mammmba
- coby
- DjChook
- eXeTik
- guetag
- Huge-A
- HyPeRSoNiC
- markfeldman
- oDrori
- princess cc
- Rising
- Sm0keMachine
- Sniper
- taltul
- Tarantula
- THE_BLUE_DRAGON
- Vortex_SA
- yaman
- YuVaL
|
|
|
| Dr.SuS |
| אני שם אם זה מענין... |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Dr.SuS
אני שם אם זה מענין... |
א. בקושי זוכרים מי אתה תכנס יותר..
ב. פעם ראשונה שכתבת זה עניין אבל כשאתה רושם אותו פוסט ב-3 טרדים שונים זה מה לא מעניין |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| כן קצת גיוון חחח...:haha: |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
אני שם!
הבאסה היא שאני יגיע לשם רק בסביבות 3..אז אני בטח יפסיד את כל המשאיות אה? :(
וטלטול יש מצב אני יקפיץ אותך הביתה אם יהיה לי מקום..! |
מה אתה גנוב???
אחי שלי שום 3 ושום 2... מגיע בבוקר כמו שצריך...
אתה רציני??? אם כן אז אתה מפסיד את כל המצעד לדעתי...
[אני יודע שישך שיוער בפסיכומטרי אבל עדיין...:)]
חבל אם תבוא כל כך מאוחר... קיצר דבר איתי... אני עוד אשכנע אותך ;)
ולגבי הסעה הביתה... וואללה תודה אבל נראה מה יהיה בכלל אולי נשאר שמה - קצת הרפקתאות לא מזיק אף פעם... :rolleyes: :gsmile: |
|
|
| Dr.SuS |
מצטער שמלאי המילים שלי קצר מדיי
אין לי כוח לפורומים, בשבילי הם רק להתעדכנות
אני גם ככה עובד ברוב שעות היממה ככה שגם לכתוב הרבה אין לי זמן
קיצר, החברה מעניינים אותי, אבל לא הקשקושים מסביב |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Dr.SuS
מצטער שמלאי המילים שלי קצר מדיי
אין לי כוח לפורומים, בשבילי הם רק להתעדכנות
אני גם ככה עובד ברוב שעות היממה ככה שגם לכתוב הרבה אין לי זמן
קיצר, החברה מעניינים אותי, אבל לא הקשקושים מסביב |
אהלןןןןןןןןןן ח'ברה תפנימו!:D |
|
|
|
|