return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
LoveParade 2004 Tel-Aviv Israel (22.10.2004) (pg. 4)
View this Thread in Original format
THE_BLUE_DRAGON
quote:
Originally posted by guetag
Yuval Zah

יובל זך...
סתם שיהיה מדוקדק ;)


ואני גם מקווה להגיע..
שנה שעברה הייתי אולי גם השנה


אתה יודע אם הוא היה כלכך טוב אז כולנו היינו יודעים איך לכתוב את שמו אבל כנראה שהוא לא!
וזאת בטוח לא הטעות היחידה ברשימה...:whip:
נקודה למחשבה לא?
;)
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by DjChook
למה אמרו לי שזה מחר ?! נברר....


לא לא
זה ב-8 לאוקטובר
DjChook
תודה

I'LL B THERE
sabi10
טוב.....אז יכול להיות שיהיה שינוי בתוכנית ואני כן אוכל להגיע

בכל אופן אם אני אגיע אז שאמח מאוד להפגש עם כולכם...(החברה שכן יהיו), רק אמרו לי איפה ומתי...

אז הכל תלוי כרגע באם הטיול שאני אומר ללכת אליו יתבטל או לא...
Sm0keMachine
אני שם!
הבאסה היא שאני יגיע לשם רק בסביבות 3..אז אני בטח יפסיד את כל המשאיות אה? :(


וטלטול יש מצב אני יקפיץ אותך הביתה אם יהיה לי מקום..!
THE_BLUE_DRAGON
quote:
Originally posted by sabi10
בכל אופן אם אני אגיע אז שאמח מאוד להפגש עם כולכם...(החברה שכן יהיו), רק אמרו לי איפה ומתי...


ב 17:00 מאחורי הבמה המרכזית!
או שעדיף ב 16:00 מה אתם אומרים?

    ILTAs:
  • Black Dragon
  • black mammmba
  • coby
  • DjChook
  • eXeTik
  • guetag
  • Huge-A
  • HyPeRSoNiC
  • markfeldman
  • oDrori
  • princess cc
  • Rising
  • Sm0keMachine
  • Sniper
  • taltul
  • Tarantula
  • THE_BLUE_DRAGON
  • Vortex_SA
  • yaman
  • YuVaL
Dr.SuS
אני שם אם זה מענין...
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Dr.SuS
אני שם אם זה מענין...


א. בקושי זוכרים מי אתה תכנס יותר..

ב. פעם ראשונה שכתבת זה עניין אבל כשאתה רושם אותו פוסט ב-3 טרדים שונים זה מה לא מעניין
THE_BLUE_DRAGON
כן קצת גיוון חחח...:haha:
taltul
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
אני שם!
הבאסה היא שאני יגיע לשם רק בסביבות 3..אז אני בטח יפסיד את כל המשאיות אה? :(


וטלטול יש מצב אני יקפיץ אותך הביתה אם יהיה לי מקום..!

מה אתה גנוב???

אחי שלי שום 3 ושום 2... מגיע בבוקר כמו שצריך...

אתה רציני??? אם כן אז אתה מפסיד את כל המצעד לדעתי...

[אני יודע שישך שיוער בפסיכומטרי אבל עדיין...:)]

חבל אם תבוא כל כך מאוחר... קיצר דבר איתי... אני עוד אשכנע אותך ;)

ולגבי הסעה הביתה... וואללה תודה אבל נראה מה יהיה בכלל אולי נשאר שמה - קצת הרפקתאות לא מזיק אף פעם... :rolleyes: :gsmile:

Dr.SuS
מצטער שמלאי המילים שלי קצר מדיי
אין לי כוח לפורומים, בשבילי הם רק להתעדכנות
אני גם ככה עובד ברוב שעות היממה ככה שגם לכתוב הרבה אין לי זמן
קיצר, החברה מעניינים אותי, אבל לא הקשקושים מסביב
princess cc
quote:
Originally posted by Dr.SuS
מצטער שמלאי המילים שלי קצר מדיי
אין לי כוח לפורומים, בשבילי הם רק להתעדכנות
אני גם ככה עובד ברוב שעות היממה ככה שגם לכתוב הרבה אין לי זמן
קיצר, החברה מעניינים אותי, אבל לא הקשקושים מסביב


אהלןןןןןןןןןן ח'ברה תפנימו!:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Privacy Statement