|
LoveParade 2004 Tel-Aviv Israel (22.10.2004) (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
| quote: | אניודע...אבל תסתכל על זה ככה...ריליז שיוצא בחנויות ועדיין לא שוחרר באינטרנט ישתחרר ברגע שהוא יגיע לחנויות...הריפרים של הקבוצות שיחרור ייקנו או יקבלו אותו וישחררו
ככה שברגע שהוא משתחרר בחנות הוא כבר צריך להיות באינטרנט |
אתה מדבר על המכנה המשותף התחתון... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אתה מדבר על המכנה המשותף התחתון... |
לא יודע איך להגדיר את זה...אבל לגבי טראקים שלא שוחררו באינטרנט, התאריכי שיחרור בטרד רילזס דווקא משפיעים |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | לא יודע איך להגדיר את זה...אבל לגבי טראקים שלא שוחררו באינטרנט, התאריכי שיחרור בטרד רילזס דווקא משפיעים |
זה מצב נדיר.. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
זה מצב נדיר.. |
Solid Globe - Sahara
שוחרר יום אחרי שיצא בחנויות...
ככה שאם עד השיחרור בחנות הריליז לא יצא, הוא ייצא ישר כשהוא יגיע לחנויות |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | ככה שאם עד השיחרור בחנות הריליז לא יצא, הוא ייצא ישר כשהוא יגיע לחנויות |
המושגים בעגה המקצועית של הקלאברים הישראלים הוא הפוך... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
המושגים בעגה המקצועית של הקלאברים הישראלים הוא הפוך... |
לא הבנתי... |
|
|
| markfeldman |
ריליסים = חנויות
שיחרורים = אינטרנט |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
ריליסים = חנויות
שיחרורים = אינטרנט |
כן....
תכלס שעם המקורות שיש לנו לא נראה לי שזה משנה לנו :P
אבל בכל מקרה...הפורום של האפקאמינג יכול לעשות כדי לדעת מה הכי רחוק שריליז מסוים צריך להשתחרר.... |
|
|
| markfeldman |
| quote: | כן....
תכלס שעם המקורות שיש לנו לא נראה לי שזה משנה לנו :P
אבל בכל מקרה...הפורום של האפקאמינג יכול לעשות כדי לדעת מה הכי רחוק שריליז מסוים צריך להשתחרר.... |
בדיוק ! |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
ערן לביא לא ינגן במצעד השנה וזה ממה שהוא אמר לי.
רק עופר ניסים ואסטריקס ינגנו על הבמה המרכזית!
מה שאומר אין טקנו השנה.
לא שהוא לא רוצה, פשוט קבעו שרק עופר ואסטריקס.
בקיצור שווה בכלל להגיע?
נראה לי אני יבוא רק למפגש!
למה כבר אין שום טעם!
לעזזל.
טוב נראה האם יהיה בכלל! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
ערן לביא לא ינגן במצעד השנה וזה ממה שהוא אמר לי.
רק עופר ניסים ואסטריקס ינגנו על הבמה המרכזית!
מה שאומר אין טקנו השנה.
לא שהוא לא רוצה, פשוט קבעו שרק עופר ואסטריקס.
בקיצור שווה בכלל להגיע?
נראה לי אני יבוא רק למפגש!
למה כבר אין שום טעם!
לעזזל.
טוב נראה האם יהיה בכלל! |
העיקר שיהיה !!
למי כפת מי יתקלט?
ועופר ניסים טוב
וגם אסטריקס |
|
|
| markfeldman |
| quote: | העיקר שיהיה !!
למי כפת מי יתקלט?
ועופר ניסים טוב
וגם אסטריקס |
עם ליין-אפ כזה, באמת למי איכפת... |
|
|
|
|