|
LoveParade 2004 Tel-Aviv Israel (22.10.2004) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| black mammmba |
אני יגיע :toothless
איפה אוקנפולד בסיפור:conf: |
|
|
| yaman |
חבר'ה אם אתם קולטים אחד תימני נחמד עם חמש כוסיות מכל צז
זה אני סבבה? |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
אז 17:00 מאחורי הבמה המרכזית
?
ILTAs:
- black mammmba
- coby
- eXeTik
- Huge-A
- HyPeRSoNiC
- markfeldman
- oDrori
- princess cc
- Sniper
- taltul
- Tarantula
- THE_BLUE_DRAGON
- Vortex_SA
- yaman
- YuVaL
|
|
|
| HyPeRSoNiC |
| תגידו, מה נסגר עם פול אוקנפולד? הוא מגיע לשם בסוף? |
|
|
| princess cc |
הולד איטטטטטטטטטט
רק עכשיו הבנתי... המצעד ממממ זה בצהריים?????
זה לא ממשיך עדדדדדדדדדדדד הלילה ואז משם ממשיכים למועדונים?
סורי על הבורות אבל ככה חשבתי כל הזמן... |
|
|
| yahel222 |
איזה עד הלילה בד"כ זה נגמר ככה ב18:00
בכל אופן לא יודע לגבי המצעד
מה שכן
9.10.04
TLV
7:00 AM
פול אוקנפולד יהיה שם
אני יהיה שם
חזקקקקקק |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: | Originally posted by princess cc
זה לא ממשיך עדדדדדדדדדדדד הלילה ואז משם ממשיכים למועדונים?
סורי על הבורות אבל ככה חשבתי כל הזמן... |
פעם עד 2001 כולל זה נגמר ככב ב 00:30!
היום כבר מ 2002 שזה נגמר ב 18:00.
עצוב ומעפן ביותר עלק מצעד האהבה!
אני קורא לזה בושה בינלאומית!
אבל שיהיה העיקר לפגוש את החבר'ה.
למרות שהשנה זה מתחיל ב 12:00 ככה שזה יותר זמן.
בדרך כלל מתחיל ב 14:00 אם זכור לי נכון.
:sadgreen: |
|
|
| KrazyDJs |
אם זה ככה לא סגור על זה עכשיו..
אין לי מה לחפש בת"א אחרי 6...ואין גם רכבות חזרה..
אני מקווה שאני אוכל לסדר משהו בכל מקרה..
:( |
|
|
| sabi10 |
אאאההה.....למה ביום שישי הבא....
אין סיכוי שאני אוכל להגיע...דווקא רציתי.
ועכשיו לחכות עד שנה הבאה..ברררררררר:sadgreen: |
|
|
| FederalBI |
מישהו שמע על אמנןו המצעד
music is love - moran kariv ? |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
אז בחמש 17:00 מאחורי הבמה המרכזית בגן צ'ארלס קלור!
:disbelief
- black mammmba
- coby
- eXeTik
- Huge-A
- HyPeRSoNiC
- markfeldman
- oDrori
- princess cc
- Rising
- Sniper
- taltul
- Tarantula
- THE_BLUE_DRAGON
- Vortex_SA
- yaman
- YuVaL
|
|
|
|
|