|
LoveParade 2004 Tel-Aviv Israel (22.10.2004) (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| fusi |
| סביר להניח כי הם אלו שהביאו אותו לפה, דההה |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
כן אז כנראה שזה יהיה כמו ב 2002 שאני ירקוד כל המצעד לצד משאית האומן!
רק שהפעם אני לא יהיה היחיד.
:rolleyes:
בכל זאת אם כבר מביאים אותו אז שידפוק איזה שואו על המרכזית מה לא ככה?
;) |
|
|
| iTAi |
| השאלה האם זה לצורכי משיכת קהל או שהוא באמת יהיה שם.. |
|
|
| markfeldman |
| פעם שעברה שתיכננו שהוא יגיע למצעד, הוא הבריז, אז... |
|
|
| princess cc |
| quote: | | יותר יקר לו לפגוש אותי מאשר לי לפגוש אותו מותק! |
נו וודאי, אתה שחר הגדול שהצטלם עם ארמין ב-
99ESC
The 1 and the only 1!
שחר!
אני מבינה שאתה גם עולה איתו על המשאית... |
|
|
| fusi |
| quote: | Originally posted by markfeldman
פעם שעברה שתיכננו שהוא יגיע למצעד, הוא הבריז, אז... |
אחי פרט קטן ששכחת לציין - פעם שעברה הוא הבריז לגמרי מהארץ (ומהמסיבה שהוא היה אמור לנגן בה פה) ולא רק מהמצעד עצמו. עכשיו הוא יהיה בארץ (בשאיפה עוד כמה שעות נדווח לכם על נחיתה) ואז הסיפור קצת שונה ממה שהיה איתו לפני כמה שנים
;) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | אחי פרט קטן ששכחת לציין - פעם שעברה הוא הבריז לגמרי מהארץ (ומהמסיבה שהוא היה אמור לנגן בה פה) ולא רק מהמצעד עצמו. עכשיו הוא יהיה בארץ (בשאיפה עוד כמה שעות נדווח לכם על נחיתה) ואז הסיפור קצת שונה ממה שהיה איתו לפני כמה שנים |
ירון, אתה רב מעללים וקומבינות...
מאיפה לך המידע ?
בכל אופן רשומה לו הופעה בלונדון ביום שישי, אז ככה שלא הייתי בונה על מצעד האהבה. |
|
|
| fusi |
| quote: | Originally posted by markfeldman
ירון, אתה רב מעללים וקומבינות...
מאיפה לך המידע ? |
התשובה בגוף השאלה
:toothless
אני לא בונה על כלום ות'אמת זה לא כל כך מעניין אותי כי למצעד אני לא אגיע כך או כך. סתם החלטתי לשתף אותכם במידע (כרגע בגדר שמועה) שהגיע אליי ממקורבי האומן 17, שהם אמורים להיות יודעי דבר |
|
|
| markfeldman |
| quote: | התשובה בגוף השאלה
אני לא בונה על כלום ות'אמת זה לא כל כך מעניין אותי כי למצעד אני לא אגיע כך או כך. סתם החלטתי לשתף אותכם במידע (כרגע בגדר שמועה) שהגיע אליי ממקורבי האומן 17, שהם אמורים להיות יודעי דבר |
בכל אופן, אני גם לא בונה על המצעד ולא מתכוון להגיע.
אני בונה על הדבר האמיתי, בעוד כמה שעות !!!
נתראה שם אחי ! |
|
|
| eXeTik |
| אז מה בסוף? מתי ואיפה נפגשים? |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by eXeTik
אז מה בסוף? מתי ואיפה נפגשים? |
ליד הקיוסק של שאול
ב-4 אחר הצהרים
תביא כיבוד קל:) |
|
|
| black mammmba |
מה הסיכוי שבאמת
PVD
יגיע:rolleyes:
גם אם הוא יגיע , הוא ינגן שעה גג:nervous: |
|
|
|
|