|
LoveParade 2004 Tel-Aviv Israel (22.10.2004) (pg. 28)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
הלינק דפוק.. |
זה בגלל כל הרווחים שהוא עשה....
תיכנס ללינק ובעמוד שגיאה פשוט תשנה למעלה בכתובת את הלינק
תמחק את ה
%20
ובמקום זה תשים רווח |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
היה סבבה כזה
אבל לא משהו יותר מדי מפוצץ...
|
בדיוק! :wtf:
היה נראה כאילו השנה היה את המוזיקה אבל היה פחות את כל מה שמסביב,
לא היה מספיק רקדניות ותלבושות
(בטח כי זה נדחה וכאלה)
אבל אולי זה רק אני
רוב הזמן כמובן התנחלתי במשאית של הומגה
(הגברה שמה אבל לא הייתה משהו)
אבל זזתי לפני המסיבה בצארלס קלור |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by markfeldman
הלינק דפוק.. |
 |
|
|
| Hell_Copter |
אתם יודעים שכשהיה את הפיגוע בטאבה אז בדיוק הייתי בשיזפון שזה 50 דקות מאילת...
קיצר אז הקפיצו אותנו לאילת... והיינו אמורים לעבור את הגבול לעזור שם בפינוי והכל או אנערף מה
אבל היה פול בלאגנים עם האישורים לעבור את הגבול
אז אחרי שהתייבשנו איזה שעה ומשהו באילת ליד מלון הנסיכה ולא עשינו כלום...
חזרנו לבסיס ב 4 בבוקר |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | בדיוק הייתי בשיזפון |
באת להתארח אצל השריונרים ? |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by eXeTik
הבמה

היציאות



קצת בנות



אני וכמה ידידות



בסוף

חושפים רגליים, מנסים לעצור מונית :stongue:
|
ה
pic.co.il
האלה דוחסים את האיכות של התמונה
למישהו יש
server
נורמאלי לתמונות חוץ מ
pbase? |
|
|
| Shahar |
| חבר'ה מי שיכול להביא שמות של טראקים שהיו במשאית של הווקס\דום שיתן! תודהההה! |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
גם אני הייתי במצעד...
פגשתי שם את חן |
פייי איזה מזל שלא ראיתי אותכם שם...
כי היה לי מה זה מפדח שלא הייתי מזהה מי זה חן ומי זה רועי...
אתם כאלה דומים רבאק! |
|
|
| DjChook |
אילן צא מזה.. אנחנו לא דומים בשיט
אבל ממש |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by markfeldman
באת להתארח אצל השריונרים ? |
חיובי...
השתתפתי ברב"ח אז הייתי שם |
|
|
|
|