return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 
LoveParade 2004 Tel-Aviv Israel (22.10.2004) (pg. 28)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
הלינק דפוק..


זה בגלל כל הרווחים שהוא עשה....
תיכנס ללינק ובעמוד שגיאה פשוט תשנה למעלה בכתובת את הלינק
תמחק את ה
%20
ובמקום זה תשים רווח
Flotser
quote:
Originally posted by Hell_Copter
היה סבבה כזה
אבל לא משהו יותר מדי מפוצץ...


בדיוק! :wtf:

היה נראה כאילו השנה היה את המוזיקה אבל היה פחות את כל מה שמסביב,
לא היה מספיק רקדניות ותלבושות
(בטח כי זה נדחה וכאלה)
אבל אולי זה רק אני
רוב הזמן כמובן התנחלתי במשאית של הומגה
(הגברה שמה אבל לא הייתה משהו)
אבל זזתי לפני המסיבה בצארלס קלור
taltul
quote:
Originally posted by markfeldman
הלינק דפוק..

taltul
/
Hell_Copter
אתם יודעים שכשהיה את הפיגוע בטאבה אז בדיוק הייתי בשיזפון שזה 50 דקות מאילת...
קיצר אז הקפיצו אותנו לאילת... והיינו אמורים לעבור את הגבול לעזור שם בפינוי והכל או אנערף מה
אבל היה פול בלאגנים עם האישורים לעבור את הגבול
אז אחרי שהתייבשנו איזה שעה ומשהו באילת ליד מלון הנסיכה ולא עשינו כלום...
חזרנו לבסיס ב 4 בבוקר
markfeldman
quote:
בדיוק הייתי בשיזפון


באת להתארח אצל השריונרים ?
eXeTik
quote:
Originally posted by eXeTik
הבמה




היציאות








קצת בנות







אני וכמה ידידות








בסוף



חושפים רגליים, מנסים לעצור מונית :stongue:


ה
pic.co.il
האלה דוחסים את האיכות של התמונה
למישהו יש
server
נורמאלי לתמונות חוץ מ
pbase?
taltul
quote:
Originally posted by eXeTik
ה
pic.co.il
האלה דוחסים את האיכות של התמונה
למישהו יש
server
נורמאלי לתמונות חוץ מ
pbase?

http://www.mypages.iparenting.com/
Shahar
חבר'ה מי שיכול להביא שמות של טראקים שהיו במשאית של הווקס\דום שיתן! תודהההה!
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Hell_Copter
גם אני הייתי במצעד...

פגשתי שם את חן


פייי איזה מזל שלא ראיתי אותכם שם...
כי היה לי מה זה מפדח שלא הייתי מזהה מי זה חן ומי זה רועי...
אתם כאלה דומים רבאק!

DjChook
אילן צא מזה.. אנחנו לא דומים בשיט

אבל ממש
Hell_Copter
quote:
Originally posted by markfeldman
באת להתארח אצל השריונרים ?


חיובי...
השתתפתי ברב"ח אז הייתי שם
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 
Privacy Statement