|
LoveParade 2004 Tel-Aviv Israel (22.10.2004) (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| princess cc |
כל המצעד נראה לי ממש דבר מפגר, ללכת אחרי משאיות,
וחם ובטח צפוף רצחחחחחחחחחח
וגם מה 16:00 נגמר כל הסיפור?
קיצר נראה לי אני אוותר על התענוג!
אולי נבוא רק למסיבת הסגירה...
נראה כבר, בכל מקרה את האירוע הזה:
http://www.atraf.co.il/magazin/pres...yCode=0&id=2269
אני בטח לא מפסידה!!!!!!!!!! |
|
|
| -CosmicFire- |
עוד נסיון לחקות את ה
SENSATION WHITE
יענו בארץ בלאק יבואו מלא פריקים |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by princess cc
כל המצעד נראה לי ממש דבר מפגר, ללכת אחרי משאיות,
וחם ובטח צפוף רצחחחחחחחחחח
וגם מה 16:00 נגמר כל הסיפור?
קיצר נראה לי אני אוותר על התענוג!
אולי נבוא רק למסיבת הסגירה...
נראה כבר, בכל מקרה את האירוע הזה:
http://www.atraf.co.il/magazin/pres...yCode=0&id=2269
אני בטח לא מפסידה!!!!!!!!!! |
נראה נחמד
השאלה אם כולם יבואו בלבן גמו בסנסיישן |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by princess cc
כל המצעד נראה לי ממש דבר מפגר, ללכת אחרי משאיות,
וחם ובטח צפוף |
u've got a big LOL from me, honey... :haha: :rolleyes: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by princess cc
כל המצעד נראה לי ממש דבר מפגר, ללכת אחרי משאיות,
וחם ובטח צפוף רצחחחחחחחחחח |
חמודההההההההההההההההה! |
|
|
| Haoman TraffiC |
במקום ליהיות כול הזמן אנטי,אנטי,אנטי תנסו להנות ממה שיש בארץ וזהו.
יש תופעה כזו בארץ שלא משנה מה אנחנו נשווה את מה שיש פה לאירופה
וכמובן אחרי זה יבוא המשפט האלמותי "הישראלים האלה...".
לא חייבים להתלונן כול הזמן על מה שיש פה,אנשים פועלים יום ולילה כדאי
לשבור לכם קצת את השיגרה,אין מה לעשות אנחנו עדיין במזה"ת ואם נמשיך
להשוות את עצמנו לאירופה לא נגיע רחוק..
תהנו מהרגע וזהו,נמאס כבר מהבכיינות האין סופית הזו. |
|
|
| Scorchio |
גיל תפסיק כבר לזיין תשכל עם ארן לביא מספיק
פתח תראש לדברים אחרים
אני אישית הולך להתנחל על המשאית של נקסט |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: | Originally posted by Scorchio
גיל תפסיק כבר לזיין תשכל עם ארן לביא מספיק
פתח תראש לדברים אחרים
אני אישית הולך להתנחל על המשאית של נקסט |
מההההה חחחחחחח...אין משאית של נקסט!
בכל מקרה אני ילך לשמוע את גיטלמן ואת סהר אני חושב. |
|
|
| YuVaL |
אין משאית של נקסט אבל יש משאית של הדום עם רואי טוכנרררררר
:eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| Shahar |
| זה לא מבאס אחושרמוטה ללכת אחרי המשאית? |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Shahar
זה לא מבאס אחושרמוטה ללכת אחרי המשאית? |
חופשי!!!!!!!!!!!! |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by guetag
כן וגם אתם הכי אוביקטיבים בעולם
:stongue:
אין הרבה כוסיות בכלל במסיבות בירושלים...
ובאזור השרון יש הכי הרבה כוסיות. |
אם כבר אז בב"ש!
ראסמי אתה בא למועדון, אחת יותר יפה מהשנייה! מדהימות!
כאן יש מלא כונפות:haha: |
|
|
|
|