|
LoveParade 2004 Tel-Aviv Israel (22.10.2004) (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Huge-A |
אני מקווה שזה לא קורה !!!
ביטלו את המצעד !!!!
לידיעה |
|
|
| YuVaL |
דייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כוסעמק!!!!!!!!!!!!!!
למה דווקא ביום היחיד הזה שכולם באים לשמוח ביחד ולשמוע מוסיקה ולהנות והשתגע חייב להתבטל בגלל הערבים הבני זונות האלה באמא שלי צריך להטיל עליהם פצצה ולגמור אותם, את כולם!!!!!!!!!!! |
|
|
| Huge-A |
אחי 35 הרוגים בפיגוע !!!! 120 פצועים !!!
לך תדע כמה קשה יש בניהם :sadgreen:
בקיצור "שואה" עשו לנו...:confused: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| לאאאאאאאאאאאאאא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :( :( :( :( :( :( |
|
|
| skelz |
עד שפיניתי איזה 8 גיגה בשביל שאני אוכל לבוא
(זה נדיר אצלי 8 גיגה פנוי..)
דחו את זה.. :(
טוב אין מה לעשות.. חפיף
העיקר הביטחון והבריאות..
ושווה לדחות את זה בשביל דברים כאלה
מצעד האהבה זה אירוע ענק שרק גודל משנה לשנה |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
NO LOVEPARADE TEL-AVIV 2004 FOR NOW!!!
כן זין רציני!
אבל שחושבים על זה באמת לך תדע האם מתוכנן להיות פיצוץ במצעד!
(פיצוץ במלוא מובן השלילי כמובן)
אז אומנם זו החלטה מעצבנת וכל הזמן יש פיגועים אז מה שנפסיק בגלל זה?
למה לנו? נמעס לא שמים זין כבר.
אבל תחלס זה סיכון ענק בטירוף! ככה שזו החלטה נבונה אחרי הכל.
הנה מה שרשום בלילה:
| quote: |
אין סיבה לאהבה: מצעד האהבה שאמור היה להתקיים היום (ו') בתל אביב,
נדחה בעקבות סדרת הפיגועים בסיני למועד לא ידוע >
זוהי לא הפעם הראשונה בה מצעד האהבה נדחה בעקבות אירועי טרור
משטרת ישראל ועיריית תל אביב הודיעו הלילה על דחייתו של מצעד האהבה השביעי במספר,
שאמור היה להתקיים היום (ו') בשעה 12:00 בטיילת הרברט סמואל שבתל אביב,
בעקבות סדרת הפיגועים בסיני.
בעקבות האירועים האחרונים, החליטו במשטרת ישראל לא לקחת סיכון בקיומו של אירוע המוני כדוגמת המצעד,
שבשנה שעברה משך אליו 200,000 אנשים - דבר המצריך ממשטרת ישראל לקיים מערך אבטחה רחב היקפים.
בעבר נדחה מצעד האהבה בעקבות סדרת פיגועי טרור שהתרחשו באותה תקופה בתל אביב,
אך זוהי הפעם הראשונה בה המצעד נדחה יום לפני מועד קיומו.
נכון לעכשיו, לא נקבע מועד חדש לקיום המצעד.
|
|
|
|
| Shahar |
בדיוק חזרתי ממסיבה עכשיו עמדתי ללכת לישון שמתי שעון וכוסאמאמאמק ראיתי שאין ובאתי לכתוב פה....
כן אין....
נקווה שידחו את זה ממש לקרוב ולא לחורף
זה זין בחורף
הכי כיף מצעד האהבה עם שמש וחום וכיף.....לא מצעד בגשם סעמק
אם זה יכנס לחורף לא יהיה מצעד השנה...
כמה שאני מאמין בביטחון שלנו ויודע (ממקורות אמינים...) שאפשר לסרוק תאיזור ולאבטח אותו ככה שיהיה כמעט 100% מאובטח....עדיין נראה לי עדיף ככה ולא להסתכן
צריך להיכנס בהם ולפתוח להם את כל התחת סוף סוף
לפתוח תאמאמאמאמאשלהם על זה שהורסים לנו תחגים סעמקקק
בקרוב צבא סוףסוף הזדמנות לנקוםםם |
|
|
| DjChook |
כנל לשחר
כוס אמם של הערבים
יאלה לילה טוב |
|
|
|
|