|
LoveParade 2004 Tel-Aviv Israel (22.10.2004) (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
סיסי בתכלס אני לא מבין מה הבעיה.. זה כאילו מה זה קרוב.. קופצים
לא נהנים
חוזרים |
|
|
| princess cc |
| quote: | | סיסי, אם את לא מגיעה, אני בא עד אלייך כדי להרביץ לך!!!! |
חופשי, רק לא בשתיים וחצי בלילה ס'דר?
;)
| quote: | | מה זה?!!??! עם מי אני אמור להשתגע ליד המשאית של הום מגה אם לא איתך!?!??! אה?!?!?! אה?!?!?!?!?! |
ליד? ליד? אם אני באה, אנחנו על המשאית!:)
| quote: | | כנראה שגם אני יוותר על המצעד ... |
עוד סיבה טובה לא לבוא למצעד!:)
| quote: | | סיסי בתכלס אני לא מבין מה הבעיה.. זה כאילו מה זה קרוב.. קופצים לא נהנים חוזרים |
לא נכנעת ללחץ לחברתי!!!!!!!!!!!!!!!:crazy: |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
טוב בגלל שנדחה וכל זה אז מ נסגר מי עוד מגיע או לא?
ILTAs:
- Black Dragon
- black mammmba
- coby
- DjChook
- Dr.SuS
- eXeTik
- guetag
- Huge-A
- HyPeRSoNiC
- markfeldman
- oDrori
- princess cc
- Rising
- Sm0keMachine
- Sniper
- taltul
- Tarantula
- THE_BLUE_DRAGON
- Vortex_SA
- yaman
- YuVaL
|
|
|
| DjChook |
אני לא יודע, ביום חמישי אני בחתונה
אם אני אצליח לקום ולהגיב.. אני אגיע :)
אני מאמין שאני אבוא אבל |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני לא יודע, ביום חמישי אני בחתונה
אם אני אצליח לקום ולהגיב.. אני אגיע :)
אני מאמין שאני אבוא אבל |
אז מה - יש כאלה שרוצים לבוא לואן דייק ולאחר מכן בבוקר אחרי שינה של 5 שעות באוטו לבוא ישר למצעד... :) |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: | Originally posted by taltul
אז מה - יש כאלה שרוצים לבוא לואן דייק ולאחר מכן בבוקר אחרי שינה של 5 שעות באוטו לבוא ישר למצעד... :) |
נראה כבר מה יהיה אם בכלל נצליח לשרוד אחרי פול להגיע לאפטר בטיילת. |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by princess cc
חופשי, רק לא בשתיים וחצי בלילה ס'דר?
;)
|
פרנציפ אני אבוא בשתיים וחצי בלילה!!!! :D
| quote: |
ליד? ליד? אם אני באה, אנחנו על המשאית!:)
|
עכשיו אני באמת מרביץ לך אם את לא באה!!!!!!
| quote: |
עוד סיבה טובה לא לבוא למצעד!:)
|
לא הבנתי...... מה הסיבה???
| quote: |
לא נכנעת ללחץ לחברתי!!!!!!!!!!!!!!!:crazy: |
:wtf: |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
פרנציפ אני אבוא בשתיים וחצי בלילה!!!! :D
עכשיו אני באמת מרביץ לך אם את לא באה!!!!!!
לא הבנתי...... מה הסיבה???
:wtf: |
:crazy: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by princess cc
:crazy: |
אוגה בוגה!!! :eyespop: :eyespop: |
|
|
| iTAi |
אני מגיע בכל מצב!
גם במידה וירד שלג... |
|
|
| Shahar |
| יש סיכוי שפול יהיה שם? |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Shahar
יש סיכוי שפול יהיה שם? |
חבר ש'ך אה?:haha: |
|
|
|
|