return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
LoveParade 2004 Tel-Aviv Israel (22.10.2004) (pg. 5)
View this Thread in Original format
sabi10
אאאאאאאאאאאאאחחח...

לצערי סופית אני לא אוכל להגיע...

חשבתי שמה שיהיה לי באותם יום יבוטל אך הוא לא...לכן איני יכול להגיע כמו שקיוויתי..

אבל תצלמו תמונות שנראה איך היה.
princess cc
quote:
Originally posted by sabi10
אאאאאאאאאאאאאחחח...

לצערי סופית אני לא אוכל להגיע...

חשבתי שמה שיהיה לי באותם יום יבוטל אך הוא לא...לכן איני יכול להגיע כמו שקיוויתי..

אבל תצלמו תמונות שנראה איך היה.


LOL
תמיד אתה מתכנן לבוא ומתפקשש לך משהו... שמת לב?
בעסה!:sadgreen:
sabi10
quote:
Originally posted by princess cc
LOL
תמיד אתה מתכנן לבוא ומתפקשש לך משהו... שמת לב?
בעסה!:sadgreen:


כן זה דיי מבאס...

אבל מראש לא הייתי אמור להגיע...פשוט חשבתי שאולי אני כן אוכל, אך התברר שבסוף לא...

לא נורא..ההפסד היחיד שבאמת חבל לי הוא שלא אפגש איתכם...
Huge-A
Dr.SuS
אם אתה קורא לזה קשקושים אז זאת אומרת שמה שאתה כותב זה גם נכללל.
אני מבקש!!!
יש אנשים שיושבים פה כמוני גם בשעות הקשות ועוד אחרי מסיבות.. ורואים את מה שאתה כותב זה מזה מרגיז...:whip:
HyPeRSoNiC
שגיא!
כמה מקומות פנויים יש לך באוטו?
אני בא איתך, נכון? :D
Vortex_SA
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
שגיא!
כמה מקומות פנויים יש לך באוטו?
אני בא איתך, נכון? :D


אתה יוב קוב... אממ וגם חבר שלי בא אבל אולי באוטו אחר.. צריך לברר... מה שכן תביאו כסף לחניה!! מאוד חשוב!! אה ולכל הנהגים מביננו להוציא את הפאנל של המערכת :)
KrazyDJs
2 שאלות..


כמה תעלה לי מונית מת"א לחדרה ?
ויש תחנת רכבת קרובה לכניסה של המצעד או משו כזה?


יש יותר מצב עכשיו שאני בא עם חבר...
taltul
quote:
Originally posted by KrazyDJs
כמה תעלה לי מונית מת"א לחדרה ?
ויש תחנת רכבת קרובה לכניסה של המצעד או משו כזה?

1>>> בסביבות 100 ש''ח

2>>> לא ... אבל יש אוטובוס... קיצר מגיע לתא יוצא בארלוזורוב הולך לתחנת אוטובוסים הקרובה... אי לא זוכר אידה קו בדיוק צריך לקחת אבל תשאל מקסימום את הנהג ותגיד לו שאתה צריך להגיע לטיילת (ליד אופרה) וזהו..אל תדאג בטוח יהיו אנשים בגם יסעו לשם...


יאללה דוד...תבוא תבוא
Dr.SuS
quote:
Originally posted by Huge-A
Dr.SuS
אם אתה קורא לזה קשקושים אז זאת אומרת שמה שאתה כותב זה גם נכללל.
אני מבקש!!!
יש אנשים שיושבים פה כמוני גם בשעות הקשות ועוד אחרי מסיבות.. ורואים את מה שאתה כותב זה מזה מרגיז...:whip:


1. מה זה השעות הקשות...?
2. אם אני מביע את דעתי, זו דעתי והיא ממש לא אמורה להרגיז אותך או מישהו אחר כאן
3. הזכרתי את המילה קשקוש כקישקושים שמסביב, זה סלנג והמשמעות שלו הוא הדברים הקטנים שמסביב ולאו דווקא "קשקושים"
4. אם אתה באמת כל כך רוצה להפגע מכל דבר קטן ווקשה.. תודיע קודם...
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Vortex_SA
אתה יוב קוב... אממ וגם חבר שלי בא אבל אולי באוטו אחר.. צריך לברר... מה שכן תביאו כסף לחניה!! מאוד חשוב!! אה ולכל הנהגים מביננו להוציא את הפאנל של המערכת :)


אז אם יהיה לך עוד מקום אחד, אני מביא או את איתמר, או ידידה שלי
סבבה? רק תודיע לי מה נסגר עם זה......

וכמה אני צריך להביא לחניה??

Vortex_SA
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
אז אם יהיה לך עוד מקום אחד, אני מביא או את איתמר, או ידידה שלי
סבבה? רק תודיע לי מה נסגר עם זה......

וכמה אני צריך להביא לחניה??


אמממ ארבע שקל?? אם אני ממלא את האוטו וכל אחד מביא ארבע שקל אפשר להחנות בחניות בתשלום... החניה ליד הטיילת תהיה מפוצצת אני מאמין וגם היא חמש עשרה שקל אז אפשר להחנות במקום קרוב... צריך לבדוק את העניין...
princess cc
quote:
Originally posted by Vortex_SA
אמממ ארבע שקל?? אם אני ממלא את האוטו וכל אחד מביא ארבע שקל אפשר להחנות בחניות בתשלום... החניה ליד הטיילת תהיה מפוצצת אני מאמין וגם היא חמש עשרה שקל אז אפשר להחנות במקום קרוב... צריך לבדוק את העניין...


בימי שישי זה 20 רוב הסיכויים שבמצעד הם יעלו ת'מחיר!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Privacy Statement