return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 
LoveParade 2004 Tel-Aviv Israel (22.10.2004) (pg. 25)
View this Thread in Original format
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by princess cc
יה זבל היית שם?????????????????????
וצח וסטיבי... וואייייייי איך לא ראיתי אותכם?
העיקר שאלתי את אלי מי פה? אמר רק גיל היה והלך...
מה נסגר? אנחנו גם היינו ליד הבמה המרכזית!
לא קובעת איתכם יותר בשום מקום! ככה להבריז לנסיכה?
וואי איך כאב לי על אורן (שגיא לתשומת ליבך) היה מת לבוא,
אז נתתי לו לשמוע קצת את המשאית של הום-מגה ..
שאגב הייתה הכי טובה מכולן!


שכחת עוד מישהו שהיה!!!:whip: :whip:

כנראה שהתרגלת לראות אותי יותר מדי ככה שזה כבר נראה לך עניין של מה בכך לראות אותי...

נפיחה אני מוכרח לציין שהתאכזבתי
Shahar
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
תגיד מרקו וי היה הגרסה הרגילה רק בבי פי אם נמוך?
או גרסה אחרת?


רגילה
גם
love comes again
אמנם הוריד איזה
5% ביפיאם
אבל אותה גירסא

quote:
Originally posted by princess cc
יה זבל היית שם?????????????????????
וצח וסטיבי... וואייייייי איך לא ראיתי אותכם?
העיקר שאלתי את אלי מי פה? אמר רק גיל היה והלך...
מה נסגר? אנחנו גם היינו ליד הבמה המרכזית!
לא קובעת איתכם יותר בשום מקום! ככה להבריז לנסיכה?
וואי איך כאב לי על אורן (שגיא לתשומת ליבך) היה מת לבוא,
אז נתתי לו לשמוע קצת את המשאית של הום-מגה ..
שאגב הייתה הכי טובה מכולן!


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איפה הייתי אמור לראות אותך
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Shahar
רגילה
גם
love comes again
אמנם הוריד איזה
5% ביפיאם
אבל אותה גירסא



חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איפה הייתי אמור לראות אותך


א. לא יודע הבאס היה נשמע לי עמוק יותר מאשר במקורי...
ב. מה הקשר של עופר ניסים מנגן מרקו וי?!?!
ג. אניווי היה טוב להזכר בקטע הזה שאהבתי מאוד ואני עדיין אוהב!!טק טראנס מעולה
princess cc
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
שכחת עוד מישהו שהיה!!!:whip: :whip:

כנראה שהתרגלת לראות אותי יותר מדי ככה שזה כבר נראה לך עניין של מה בכך לראות אותי...

נפיחה אני מוכרח לציין שהתאכזבתי


ממש לא שכחתי!
שאלתי את אלי והוא אמר שאתה בדרך ואז שאלתי
שוב והוא אמר שכנראה לא הגעת!
עבד עליי!
בטח רצה אותי רק לעצמו
:D
ממש לא עניין של מה בכך... איך אפשר
להתרגל לזה? גם אם אני אראה אותך 10 פעמים ביום
אני אתרגש כל פעם מחדש;)
black mammmba
הרבה דיבורים.
מהם אני מבין כ
PVD
לא ניגן
סתם דיברו עליו כדי למשוך קהל:whip:
princess cc
quote:
Originally posted by Shahar
רגילה
גם
love comes again
אמנם הוריד איזה
5% ביפיאם
אבל אותה גירסא



חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איפה הייתי אמור לראות אותך


היית צועק! סיסי סיסי! הייתי עונה!
markfeldman
אז אני מבין שבסוף רוברט גיטלמן לא ניגן ??!?!?
Viperon
רוברט ניגן
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by markfeldman
אז אני מבין שבסוף רוברט גיטלמן לא ניגן ??!?!?


לפחות לא בבמה המרכזית...
תשאל אנשים שהיו מההתחלה אם הוא היה לפחות על המשאית של 99
markfeldman
quote:
רוברט ניגן


טראקליסט ?

Viperon
הפתיחה של 140
הרמיקס של קולדוור לפול ואן דייייייייק
צ'ילדרן אוף דה סאן
רמיקס לאסיילום סטייל אין סיילנס של קאטאנה
ואת טייק ואן דו
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Viperon
הפתיחה של 140
הרמיקס של קולדוור לפול ואן דייייייייק
צ'ילדרן אוף דה סאן
רמיקס לאסיילום סטייל אין סיילנס של קאטאנה
ואת טייק ואן דו


אחי שתי הקטעים האחרונים אם תוכל לרשום באנגלית כי לא הבנתי כלום...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 
Privacy Statement