return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
LoveParade 2004 Tel-Aviv Israel (22.10.2004) (pg. 6)
View this Thread in Original format
Vortex_SA
quote:
Originally posted by princess cc
בימי שישי זה 20 רוב הסיכויים שבמצעד הם יעלו ת'מחיר!


שיט!!! ואז כל אחד יצטרך להביא ממש כמות אדירה של כסף... אפילו 6 שקל לאחד!!! חח :) סתם אין מצב, ביום שישי הם בכלל לא לוקחים כסף, אבל זה תלוי על איזה יום אתה נופל... ואני מדבר על החניה בסוף הטיילת קרוב ליפו אבל נראה... מקסימום אמרתי כבר מוצאים חניה במקום צדדי איפשהו במעמקי סמטאות ת"א..
THE_BLUE_DRAGON
טוב אז יאללה ב:
17:00
מאחורי הבמה המרכזית!
אם לא יהיה אפשרות מאחוחה אז מהצד שלה מממ...צד ימין.
ואם אין אפשרות מצד ימין אז מצד שמאל חחח...
אבל בכלליות מאחורי הבמה!
אני יארגן איזה בלוק נייר וכתוב עליו
ILTA
ככה שלא יבצרו פאדיחות שתתחילו לשאול את כל מי שסביבכם האם הוא מהפורום חחח...
;)

מי שלא מגיע למפגש מסולק מהפורום חחח...:haha:

    ILTAs:
  • Black Dragon
  • black mammmba
  • coby
  • DjChook
  • Dr.SuS
  • eXeTik
  • guetag
  • Huge-A
  • HyPeRSoNiC
  • markfeldman
  • oDrori
  • princess cc
  • Rising
  • Sm0keMachine
  • Sniper
  • taltul
  • Tarantula
  • THE_BLUE_DRAGON
  • Vortex_SA
  • yaman
  • YuVaL
DjChook
אני לא מבין אבל למה ככ מאוחר
Viperon
אולי אני בא
לא שזה מעניין אותכם
אבל עדיין:D
princess cc
אנ'לא נפגשת איתכם... סורי
באור יום אני הופכת לדלעת:haha:

חחחחחחחחחח גיל הרסת אותי עם הקטע של הקרטון
אולי נקנה כובעים וחולצות ונדפיס עליהם
ILTA?
כמו בקייטנה...:haha: :haha:
THE_BLUE_DRAGON
quote:
Originally posted by DjChook
אני לא מבין אבל למה ככ מאוחר


אז מתי אתה ממליץ?
16:00
?
taltul
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
אז מתי אתה ממליץ?
16:00
?

תראו אני אישיתי אעשה טלפונים כלכ מי שאני מכיר במשך המצעד עצמו כי הרבה יותר כיף ככה להיפגש באמצע האירוע ולהתפרק ביחד :)
זה שקבענו ב5 (או ב4) מאחורי הבמה המרכזית אז כבר מפגש המרכזי יענו שם בטוח נמצא אחד את השני...
אבל כמו שאמרתי בלי קשר למפגש הזה אני אשתדל להיפגש עם אנשים במשך המצעד עצמו...
אז.......
DjChook
ראסמי אני מסכים

כאילו, אני גם אנסה להיפגש עם כמה שיותר תוך כדי.. מה הקטע של מפגש לקראת הסוף... דוגרי הכל שם זה שכונה :)

קיצר 16 נשמע לי יותר טוב ת'אמת
Shahar
ב 6 המסיבה נגמרת או שמתחיל הרייב בצרלס קלור?
taltul
quote:
Originally posted by DjChook
ראסמי אני מסכים

כאילו, אני גם אנסה להיפגש עם כמה שיותר תוך כדי.. מה הקטע של מפגש לקראת הסוף... דוגרי הכל שם זה שכונה :)

קיצר 16 נשמע לי יותר טוב ת'אמת

אז קבענו...

:וגיל יש לי שאלה אליה לגבי החתימה שלך
למה בפרסומת מראים את ארן לאב כאילו מה הוא מייצג את המצעד - מצעד הכוונה לאירוע של הרבה די ג'ים ולא אחד... מה קטע לפרסם אותו ככה כאילו הוא הדי ג'י הראשי ונותן גיג יחיד...?!?!?

HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Vortex_SA
שיט!!! ואז כל אחד יצטרך להביא ממש כמות אדירה של כסף... אפילו 6 שקל לאחד!!! חח :) סתם אין מצב, ביום שישי הם בכלל לא לוקחים כסף, אבל זה תלוי על איזה יום אתה נופל... ואני מדבר על החניה בסוף הטיילת קרוב ליפו אבל נראה... מקסימום אמרתי כבר מוצאים חניה במקום צדדי איפשהו במעמקי סמטאות ת"א..


שישה שקלים!?!? כל אחת!!!!
פאק!!!
אני מצטער, אין לי סכומים כאלה :rolleyes:
YuVaL
quote:
Originally posted by Vortex_SA
שיט!!! ואז כל אחד יצטרך להביא ממש כמות אדירה של כסף... אפילו 6 שקל לאחד!!! חח :) סתם אין מצב, ביום שישי הם בכלל לא לוקחים כסף, אבל זה תלוי על איזה יום אתה נופל... ואני מדבר על החניה בסוף הטיילת קרוב ליפו אבל נראה... מקסימום אמרתי כבר מוצאים חניה במקום צדדי איפשהו במעמקי סמטאות ת"א..


עזוב שגיא... אפילו שש שקלים לא צריך
יש לי חניה אצל סבתא רבה שלי ממש ליד הקניון דיזינגוף... כאילו זה אשכרה אתה חוצה כביש ואתה בקניון... קיצר שמור ת' 6 שקל בבית
:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Privacy Statement